افتتاح سایت اهداف پروازی گامی بلند برای پیشرفت

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: با افتتاح سایت اهداف پروازی گامی بلند برای پیشرفت اهداف این رشته برداشته شد.

افتتاح سایت اهداف پروازی گامی بلند برای پیشرفت
فرشید عبدالمحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره امتیازات سایت اهداف پروازی آزادی برای تیراندازان گفت: با این سالن تقریبا بخشی از مشکلات اهداف پروازی برطرف می‌شود و می‌توانیم با بهره‌برداری این مجموعه ورزشی گامی بلند برای پیشبرد اهداف پروازی برداشت.

وی افزود: البته اگر این مجموعه رت در مقابل دیگر سایت‌های کشورهای مختلف قرار دهیم امکاناتش کافی نیست، اما همین که این قدم برای اهداف پروازی برداشته شد بسیار مهم است.

عبدالمحمدی گفت: باید بسترسازی‌ها را برای موفقیت تیم ملی فراهم کنیم تا در آینده شاهد درخشش ورزشکاران اهداف پروازی در میادین مختلف باشیم که پله‌های ترقی با ساخت چنین مکان‌هایی برای ورزش فراهم می‌شود.

وی افزود: امیدوارم این مجموعه‌ای که افتتاح شد جواب‌گوی نیازهای ملی‌پوشان باشد و در اختیار تیم ملی قرار بگیرد نه اینکه با هزینه برای چنین مکان‌های ورزشی بعد از افتتاح بدون استفاده قرار بگیرد و ورزشکاران با همان امکانات گذشته تمرین کنند.

سرمربی تیم ملی گفت: معمولا بیشتر اماکن ورزشی که به بهره‌برداری می‌رسد بعد از آن در اختیار ورزشکاران نیست و بخشی از سالن‌ها و زمین‌های ورزشی بدون استفاده هستند.

وی افزود: مشکل اصلی تیراندازی در شرایط کنونی بی‌پولی است که واقعا تیم ملی را با چالش مواجه کرده است، کمبود منابع مالی باعث می‌شود اردوها کامل برگزار نشود در حالی که رقبای ما تمرینات شبانه روزی برای مسابقات دارند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار