عبدالمحمدی:

از آخرین فرصت کسب سهمیه آسان نمی‌گذریم

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: مسابقات هند، آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک است.

فرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی اهداف پروازی برای شرکت در مسابقات هند اظهار داشت: مسابقات آسیایی هند آخرین شانس تیراندازان برای کسب سهمیه المپیک است، بنابراین تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها به نمایش بگذاریم.
 
وی افزود: اردو تیم ملی برای آمادگی از هفته آینده آغاز می‌شود و به دلیل سرد شدن آب و هوا و تمرین ملی پوشان در فضای باز اردو تیم اهداف پروازی دیرتر از تیم‌های ثابت شروع می‌شود.
 
عبدالمحمدی گفت: فدراسیون تلاش می‌کند تا همه موانع مالی برای این رقابت‌ها  را برطرف کند و با تهیه تجهیزات مورد نیاز و تهیه فشنگ شرایط مساعدی برای تمرین تیم ملی فراهم کند.
 
سرمربی تیم ملی گفت: در مسابقات کویت رکورد بچه‌ها خیلی خوب بود و شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک داشتیم اما متأسفانه به دلیل برخی سیاست گذاری‌های فدراسیون جهانی این فرصت استثنایی را برای کسب سهمیه از دست دادیم.
 
وی بیان کرد: هرچند در هند کار سختی پیش رو داریم و تمام تیم‌ها با آمادگی کامل شرکت می‌کنند اما کسب سهمیه دور از دسترس نیست و رکوردهایی که در تمرینات داشتند می‌توان امیدوار بود که تیم اهداف پروازی در سهمیه المپیک برزیل حضور داشته باشند. 
 
وی افزود: در آسیا مهم‌ترین رقبای ایران تیم‌های کویت، هند و قطر هستند که به مراتب امکانات بهتری برای تمرین در اختیار دارند اما ملی پوشان ایران با کیفیت محدودی تمرین می‌کنند، با این حال کیفیت فنی ملی پوشان با آنها برابری می‌کند.
 
وی درباره اعضای تیم ملی برای شرکت در رقابت‌ها گفت: اعضای تیم ملی همان نفرات مسابقات گذشته هستند چون این ورزشکاران، امسال در چند مسابقه بین‌المللی شرکت کردند و تجربه بیشتری نسبت به تیراندازان دیگر دارند و نمی‌توان با انتخاب اعضای جدید به تیم ملی، در مسابقات المپیک شرکت کرد. 
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار