اردبیل؛

فعالیت یک هزار و 57 مرکز دانشگاه علمی کاربردی در کشور

مدیرکل امور دانش‌ آموختگان دانشگاه علمی کاربردی گفت: در حال‌ حاضر یک هزار و ۵۷ مرکز دانشگاه علمی کاربردی در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سعید اشرفی افزود: هم‌اکنون هزار و 57 مرکز دانشگاه علمی کاربردی در کشور فعالیت می‌کنند و 12 مرکز آموزش عالی نیز در راستای تربیت نیروهای کاردان و فرهیخته مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به به اینکه دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه مهارتی بوده و در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری این دانشگاه اقدامات بسیار قابل توجهی انجام داده است و با برنامه‌ریزی‌های اساسی در صدد هستیم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و پویایی اقتصاد به وسیله شرکت‌های دانش بنیان در این دانشگاه پیشگام باشیم.

مدیرکل امور دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی بیان کرد: دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه ماموریت‌گرا بوده و با نگاه به اقتصاد مقاومتی در راستای توسعه و پویای و اقتصاد کشور گام برمی‌دارد و با اتحاد و انسجام به دست آمده در این دانشگاه در صدد افزایش مهارت‌آموزی در این دانشگاه بوده و این دانشگاه نقش بسزایی در معرفی فارغ‌التحصیلان به بازار کار داشته است.

اشرفی تصریح کرد: دیدگاه دانشگاه علمی و کاربردی کشور ارجای کامل قوانین است و بر اساس سیاست‌های ابلاغ شده از طرف وزارت این دانشگاه با نگاه مهارت‌آموزی برنامه‌های خود را تدارک دیده و در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های اساسی در صدد افزایش سطح مهارت و کارآفرینی در دانشگاه علمی کاربردی هستیم و این دانشگاه به یک برند در اشتغالزایی درکشور تبدیل شده است که امیدواریم با توسعه مراکز این دانشگاه شاهد ارتقای مهارت‌آموزی نیز باشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.