کرمان؛

شهردار کرمان گام اول را برای تغییر در بدنه شهرداری برداشت

مراسم تودیع و معارفه چند تن از مدیران شهرداری کرمان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،شهردار کرمان در این مراسم با بیان اینکه همه مدیران شهرداری از توان بالایی برخوردارند که می توانند به عنوان شهردار به مردم کرمان خدمت کنند ،از هم دلی و همراهی مدیران برای اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر قدردانی کرد.

مهندس علی بابایی در ادامه این نشست ضمن تشکر و قدردانی از مهندس خیاط زاده سرپرست شهرداری منطقه سه که در مدت سرپرستی فعالیت های خوبی ارائه داد، اظهار کرد: مهندس منصور ابراهیمی شهردار جدید این منطقه قطعا از تجارب وی در سمت جدید استفاده خواهد کرد.

وی افزود: پروژه های خوبی در دستور کار شهرداری منطقه سه است که به زودی اجرا خواهد شد و شاهد تحول دیگری در این منطقه خواهیم بود.

وی از زحمات مهندس دادگرپور رئیس دفتر پیشین شهردار قدردانی کرد و اظهار داشت: وی به دلیل داشتن تجارب کاری بسیار و هم چنین عضویت پنج ساله در هیئت مدیره سازمان اموال و املاک شهرداری، از هم اکنون در سمت مدیرعامل سازمان اموال و املاک شهرداری فعالیت خواهد داشت.

شهردار کرمان همچنین ضمن قدردانی از تلاش های مصطفی مرادی در معاونت خدمات شهری ،گفت: پشتکار و پیگیری وی در رفع مشکلات ارباب رجوعان قابل تحسین است که امیدواریم در سمت جدید رئیس دفتر شهردار نیز فعالیت های خود را با اولویت تکریم ارباب رجوع ادامه دهد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: شهردار ، بدنه ، مدیر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.