کرمان؛

شهرداری کرمان از هیچ جناحی حمایت نخواهد کرد

شهردار کرمان با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری پیش رو،گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی از هیچ گروه،فرد و یا جناحی حمایت نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی بابایی در مراسم تودیع و معارفه چند تن از مدیران شهرداری که با حضور معاونان شهردار ، شهرداران مناطق و مدیر روابط عمومی و اموربین‌الملل برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مدیران در رفع مشکل آبگرفتگی برخی از معابر طی بارندگی‌های اخیر ،اظهار کرد: حضور فعال و همدلی همیشگی بین مدیران شهرداری به خصوص در مواقع بحرانیمورد توجه و تقدیر همگان بوده است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری پیش رو،تصریح کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی از هیچ گروه،فرد و یا جناح خاصی حمایت نخواهد کرد و همه اشخاص آزاد هستند و به هرفردی که بخواهند می توانند رای دهند.

مهندس بابایی تصریح کرد: هر گونه استفاده از امکانات و اموال شهرداری برای انتخابات و هم چنین فعالیت‌های تبلیغاتی به نفع یا علیه هر کدام از کاندیداها خلاف قانون است و در صورت مشاهده، با خاطیان برخورد می‌شود.

وی از مدیران بخش‌های مختلف شهرداری خواست در این زمینه با پرسنل خود نیز نشست توجیهی داشته باشند.

شهردار کرمان با بیان اینکه طبق روال سال‌های گذشتهشهرداری فضاهای خاصی را به مبلغان انتخابات برای نصب هر گونه پوستر و یا بنرهای تبلیغاتی اختصاص می‌دهد، از شهرداران مناطق خواست تا با همکاری سازمان عمران، دیوارهای بتنی در مکان‌های مناسبی از مناطق به این امر اختصاص دهند.

مهندس بابایی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تخفیفات شهرداری در سه ماهه پایان سال جاری ،گفت: سه ماهه پایان سال فرصت مناسبی است تا مردم با استفاده از تخفیفات شهرداری عوارض خود را پرداخت کنند، زیرا احتمال تکرار اینتخفیفات در سال آینده بسیار کم است.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال جاری باید حداقل 70 درصد از بودجه جاری شهرداری محقق شود،اضافه کرد: در بودجه ی سال آینده معاونت ها و سازمان ها نیز مواردی دیده شده است که در بخش درآمدزایی به کمک شهرداری خواهد آمد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: شهرداری ، جناح ، حمایت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.