عضو هیئت رئیسه مجلس از تشکیل کمیسیونی مشترک به منظور بررسی لایحه شفافیت مالی انتخابات در خانه ملت خبر داد.

محمد دهقان نقندر عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از تشکیل کمیسیونی مشترک به منظور بررسی لایحه شفافیت مالی انتخابات در مجلس خبر داد.

دهقان با بیان اینکه یک فوریت این لایحه پیشتر در مجلس تصویب شده بود، تصریح کرد: به دلیل وجود مواد حقوقی، انتخاباتی و سیاسی در این لایحه تصمیم گرفته شد که از 3 کمیسیون حقوقی و قضائی، شوراها و امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نمایندگانی در قالب یک کمیسیون به بررسی این لایحه بپردازند.

وی ادامه داد: از هر کدام از این 3 کمیسیون، 6 نفر انتخاب خواهند شد و طی هفته آینده با مشخص شدن تمامی اعضا کمیسیون مشترک رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

نماینده طرقبه و چناران با بیان اینکه قوانین نحوه تبلیغات انتخاباتی مجلس اخیرا مورد اصلاح قرار گرفته است، بیان داشت: آنچه که مجلس بخواهد از طریق لایحه شفافیت مالی انتخابات تصویب کند مطمئنا به انتخابات دور  دهم خانه ملت نخواهد رسید و به آینده موکول می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: قطعا این لایحه برای انتخابات آینده ریاست جمهوری، شوراها و مجلس شورای اسلامی بسیار سودمند خواهد بود.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار