مدیرعامل تیم یاسین پیشرو؛

هدف باشگاه حمایت از قهرمانان المپیکی است/رقیب اصلی ما در لیگ برتر ذوب‌آهن می‌باشد

علی رحمانی گفت: اکثر اعضا تیم ملی‌پوش هستند هدف ما از این جذب حمایت از قهرمانان المپیکی در سال جاری است.

هدف باشگاه حمایت از قهرمانان المپیکی است/رقیب اصلی ما در لیگ برتر ذوب‌آهن می‌باشدعلی‌رحمانی مدیرعامل تیم وزنه‌برداری یاسین پیشرو قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: نخستین حضور خود را در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری تجربه می‌کنیم و اکثر اعضا تیم ملی‌پوش هستند و هدف ما حمایت از قهرمانان المپیکی در سال جاری است.

وی تصریح کرد: سلیمی، مرادی، مولایی، هاشمی، عسگری، جابر بهروزی به همراه محمد قلی‌زاده ،مرتضی رضائیان، سجاد بهروزی نفراتی هستند که در یاسین پیشرو وزنه می‌زنند.

رحمانی در ادامه گفت: ما هم اکنون بعد از نماینده اصفهانی در رتبه دومی قرار داریم در حقیقت رقیب اصلی ما ذوب‌آهن می‌باشد و در هفته‌های باقی‌مانده به پایان لیگ برتر سعی می‌کنیم که جایگاه تیم را ارتقا دهیم.
*بهداد سرمایه ملی وزنه‌برداری است
وی در این خصوص گفت: این وزنه‌بردار فوق‌سنگین کشورمان از سرمایه‌های ملی این ورزش است و یکی از نفرات یاسین پیشرو است که دوران مصدومیت خود  را طی می‌کند و امیدوارم هر چه سریعتر به میادین مسابقات باز گردد.

رحمانی اشاره کرد: مجموعه ورزشی یاسین پیشرو از دل هولدینگ یاسین که در امر سلامت تهیه و تولید و پخش دارو و سلامت فعالیت می‌کند خلق شد و بغیر از وزنه‌برداری در فوتسال و تکواندو و نیز تیم‌داری می‌کند.

رحمانی گفت: هدف ما از  فعال کردن این رشته‌های ورزش احساسی دینی است که به جامعه داریم و جوانان را در امر ورزش تشویق می‌کنیم و فرهنگ‌سازی می‌کنیم.فردی که ورزش می‌کند همیشه سلامت و سرحال است.

وی تاکید کرد: ایجاد تیم برای جوانان، جذب هواداران را به دنبال خواهد داشت و هیجان خاصی به آن ورزش می‌دهد و وزنه‌برداری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

*هفته چهارم لیگ برتر و یاسین پیشرو

وی در این مورد گفت: امروز هفته چهارم لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور هم اکنون در خوزستان در حال برگزاری است و وزنه‌برداران تیم‌مان نیز نسبت به هفته‌های گذشته بهتر کار کردند.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه نخستین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کنیم از نظر امکانات و وسایل کافی در مضیقه نیستم و به قول معروف کم و کسری نداریم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.