مرادی: درهای فدراسیون برای همه باز است

برای ارتقاع وزنه برداری وکمک به رفع مشکلات این ورزش درهای فدراسیون روزهای چهارشنبه هرهفته برای همه باز است وافراد از هرجای ایران میتوانند بیایند و مستقیم با مسئولان گفتگو کنند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،برای ارتقاع وزنه برداری وکمک به رفع مشکلات این ورزش درهای فدراسیون روزهای چهارشنبه هرهفته برای همه بازاست وافراد از هرجای ایران میتوانند بیایند و مستقیم با مسئولان گفتگو کنند

بابرنامه امدیم وبا برنامه پیش میرویم

وی گفت :برای پیشبرد اهدافمان با برنامه امدیم وبا برنامه حرکت میکنیم مقداری ضعفهای وجود داردنیاز به رهنمودها و پشتیبانی مردم داریم.

سلامتی سلیمی مهمترازهمه چیزاست

مرادی اضافه کرد:سلامتی بهداد و جونایی مثل ایشان ازهمه چیز برای مامهمتر است ما به دنبال فانون غرب نیستیم همه یا هیچکس دنیا پر از رنگای متعددی است ودر المپیک گلهای متنوع در گردن وزنه برداران شادی بیشتری به مردم دست می دهد.

همبستگی ایرانیان ستودنی است

وی عنوان کرد:بعد از مصدومیت سعید محمد پور وبهداد سلیمی پیامهای همدردی توسط ایرانیان خارجی و داخلی به فدراسیون ارسال شدکه این موضوع نشان میدهد ایرانیها در دنیا هبستگی خوبی با هم دارند وستودنی است.

جام فجریک اعتبار برای کشورمان است

وی در ادامه گفت:مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر در تاریخ ۹_۱۳خرداد۹۵در تهران برگزار خواهد شد وکشورهای خارجی نیز شرکت خواهند کردواین رقابتها گزینشی المپیک برزیل خواهد بود که سال ۲۰۱۶ در ریودوژانیرو انجام خواهدشد.

بهداد:وضیعت خوبی دارم

این وزنه بردارسنگین وزن کشورمان که دوران درمان مصدومیت راپشت سرمیگذارد گفت:شرایط خوبی دارم وبهبودی خوبی طی میکنم۶هفته پیش پایم را جراحی کردماز پیگیریهای فدراسیون وکمیته پزشکی متشکرم وتیم خوبی از دکترها روانشناش جراح وفیزیوتراپ برای کار درمانم را پیش می برند.
سلیمی گفت:بعد از مصدومیت مردم لطف داشتندودر بیمارستان رسانه ها وشبکه های اجتماعی همدردی کردند که جای قدردانی دارد.

فکرم بهبودی مصدومیتم است

وی تاکید کرد:این روزها فقط به بهبودی مصدومیتم فکر میکنم.اگر ۴ روز پیش ازمن سوال میکردندبه چه چیز فکر میکنید میگفتم رکورد دنیا رو افزایش بدم.
مهم این است که همیشه پرچم کشورم را به اهتزار در بیاورم.

لوچف دوست خوب من است

سلیمی یاداور شد:با این وزنه بردار روس را از رده جوانان آشنا هستم دوست خوبی در رقابتها است هیچ بدی ازاو ندیدم و در مسابقات جهانی امریکا اسم منو آورد که بایم یک افتخار است و متاسفانه یک مقداری مورد بی مهری قرار گرفت.

مرادی: ورزش سایه روشنهای زیادی دارد اینگونه بداخلاقی ها خوب نیستدر دنیا الگو ایثار فداکاری هستیم

خوشبختانه بهداد کار قشنگی انجام داد وازهموطنان خواهش کرد اخلاق به این موضوع نگاه کنند.
سلیمی در پایان خاطر نشان کرد:کارهای بزرگی در فدراسیون انجام میشود البته ضعفهایی وجود دارد یعنی هیچ چیزی بدون ضعف نیست  به قول معروف گل بی عیب خداست با این تفاصیل کارهای بزرگی در فدراسیون انجام میسود که این ضعفهای کوچک به چشم نمیاید.

به حضور در المپیک امیدوارم

این قهرمان شایسته کشورمان در پایان گفت:با توجه به روند خوبی در بهبود مصدومیتم میشودتیم پزشکی خیلی ب پیگیر کارهای درمانم هستند به حضور درالمپیک ریو امیدوارم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار