پیشاهنگی پترو پابرجا ماند/ نخستین شکست حاتمی با ثامن

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با پیروزی مقابل آینده‌سازان میهن اصفهان، جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی سوپرلیگ بسکتبال ایران تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و آینده‌سازان میهن اصفهان، ساعت 16 امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر در چارچوب هفته پانزدهم سوپرلیگ بسکتبال ایران به مصاف هم رفتند. 

پتروشیمی بندرامام که پیش از این دیدار با 25 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت، این بازی را هم مقتدرانه آغاز کرد و در نیمه نخست به برتری 58 بر 26 رسید. 

شاگردان مهران شاهین‌طبع در نیمه دوم هم ابتکار عمل را به دست گرفتند و با یک بازی برتر در پایان به پیروزی 95 بر 60 رسیدند. پتروشیمی بندرامام با این پیروزی خانگی 27 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی سوپرلیگ بسکتبال ایران قرار گرفت. 

آینده‌سازان میهن اصفهان اما با این شکست در جایگاه نهم باقی ماند. 

در دیگر دیدار امروز هم تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در حکیمیه تهران میزبان ثامن مشهد بود که برای نخستین بار در این فصل مهران حاتمی را روی نیمکت خود می‌دید. این دیدار هم در نهایت 76 بر 56 به سود شاگردان مصطفی هاشمی به پایان رسید تا دانشگاه آزاد به رتبه چهارم صعود کند و ثامن هم در جایگاه هفتم باقی بماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار