در «ازدواج‌های مرده» هیچ مرزی بین مرده و زنده‌ها نیست!

کارگردان «ازدواج‌های مرده» از نبودن مرز بین مرده و زنده‌ها گفت.

امیرحسین گلشنی کارگردان نمایش «ازدواج‌های مرده» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: این اثر حکایتی از سردی روابط انسانی، عدم قبول واقعیت و رفت و برگشت بین عالم مرگ و زندگی است، ‌چهار شخصیت این نمایش تلاش در جهت پیشبرد زندگی از دیدگاه خود را دارند. همچنین از طرفی پدر، مادر خانواده را به قتل می‌رساند و دختر تحت تاثیر این اقدام در مواجهه با خواستگار خود تصمیم می‌گیرد که ...

وی درباره انگیزه خود از انتخاب این اثر بیان کرد: متن نمایش کشش بسیاری دارد. همچنین مفهوم نویسنده بر این است که هیچ مرزی بین جهان مردگان و زندگان وجود ندارد و فقط تفاوتش در روح هر کدام از آنها قرار دارد.

کارگردان نمایش «شب بخیر جناب کنت» درباره تمرینات گروه مطرح کرد: تقریبا یک ماه بعد از این نمایش شروع به تمرین‌ها کردیم و بازیگران را از فراخوانی که داده بودم، انتخاب کردم.

وی افزود: این بار دوست داشتم تا از هنرجویان این عرصه در نمایش خود استفاده کنم و برایم فرقی نداشت تا آن‌ها حتما چهره باشند، همچنین این عمل باعث می‌شود تا راهی برای آن‌ها باز شود تا بتوانند استعدادهای خودشان را نشان دهند.

گلشنی در خصوص انتخاب تماشاخانه سه‌نقطه بیان کرد: سالن استاد خسرو شکیبایی و مشایخی جزو آن دسته‌ای محسوب می‌شوند که برای اجرا جای مناسبی است. همچنین محیط خوبی دارد، حتی برای نمایش «شب بخیر جناب کنت» قصد اجرا در یکی از این دو سالن را داشتم که میسر نشد؛ اما این بار شرایط فراهم شد و در سالن خسرو شکیبایی «ازدواج‌های مرده» را روی صحنه می برم.

گفتنی است؛ نمایش «ازدواج‌های مرده» به کارگردانی امید حسین گلشنی از اول دی‌ماه تا 25 دی‌ماه ساعت 18، سالن خسرو شکیبایی در تماشاخانه  سه‌نقطه روی صحنه می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار