بازی پرسپولیس این بار با استقلال صدرنشین

لیگ برتر فوتبال فردا با انجام 4 دیدار وارد هفته هفدهم می شود، در یکی از حساس ترین بازی ها پرسپولیس به مصاف استقلال خوزستان می رود.

شاگردان ویسی در پی تثبیت صدرنشینیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود پس از آن تعطیلات نیم فصل خواهد بود و تیمها به مدت یک ماه بازی نمی‌کنند.
 
پرسپولیس – استقلال خوزستان
شاگردان ویسی در پیش تثبیت صدرنشینی

 
تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در یکی از حساس ترین بازی های هفته هفدهم فردا ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
هر دو تیم چندین هفته است که باختی نداشتند، براین اساس هر کدام از تیم ها که برنده این بازی شود رکورد نباختن‌های حریفش را می‌شکند.
 
شاگردان برانکو برای ارتقای جایگاهش در جدول باید این بازی را ببرند اما کار سختی مقابل صدرنشین لیگ برتر دارند.
 
سرخپوشان پایتخت از اشتباهات فردی دروازه بان ها و مدافعان امتیازات زیادی را از دست داده‌اند این احتمال وجود دارد که در ورزشگاه آزادی هم مقابل استقلال خوزستان دچار اشتباهات فردی شوند.
 
سوشا مکانی به علت محرومیت نمی‌تواند تیم پرسپولیس را در این بازی همراهی کند براین اساس ایمان صادقی از دروازه پرسپولیس محافظت می کند، در آن سوی میدان استقلال خوزستان چند رکورد را در نیم فصل به نام خود ثبت کرد، این تیم با 5 گل خورده بهترین خط دفاع و دروازه‌بان را در اختیار دارد.
 
به هر حال باید دید خط دفاع مستحکم استقلال خوزستان می تواند جلوی حملات زهردار مهاجمان پرسپولیس را بگیرد یا نه!
 
استقلال تهران رقیب دیرینه پرسپولیس، دوست دارد پرسپولیس این بازی را ببرد تا این تیم با برد حریفش صدرنشین شود.
 
شاگردان ویسی به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین هستند و مساوی یا شکست در این بازی می تواند جایگاهشان در صدر جدول را به خطر بیاندازد.
 
احمد صالحی، رسول فروغی، آرمان اسعدی و مهدی سیدعلی تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند، مسعود مرادی هم ناظر داوری است.
 
فولاد مبارکه سپاهان- ذوب آهن
دربی با طعم گز اصفهان

 
دربی اصفهان میان تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن فردا ساعت 15 در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.
 
دو تیم اصفهانی وضعیت متفاوتی دارند. سپاهان برخلاف فصل های گذشته نتایج خوبی تاکنون کسب نکرده است اما ذوب آهن در کورس مدعیان قهرمانی است.
 
در بازی رفت دو تیم حسین فرکی سرمربی سپاهان بود و توانست دربی اصفهان را به سود سپاهان تمام کند اما او اکنون در سپاهان نیست.
 
این دو تیم در جام حذفی هم با هم بازی کردند که تیم ذوب آهن در ضربات پنالتی سپاهان را به هدایت استیماچ شکست داد، اگر سپاهان در این بازی بازنده شود شاید تا رده دهم سقوط کند.
 
در آن سوی میدان تیم ذوب آهن هم در صورت برد این بازی در جایگاه سوم باقی می‌ماند و همچنان جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.
 
حسین زرگر به همراه سجاد طوری، مهدی عالیقدر، امیدسعید فر و اسماعیل صفیری تیم داوری را تشکیل می دهند.
 
فولاد خوزستان-پدیده مشهد
فولادی ها به دنبال خروج از بحران

 
شاگردان اسکوچیچ فردا ساعت 15 در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای شاگردان مهاجری هستند.
 
تیم فولاد خوزستان در وضعیت بحرانی به سر می برد و در رده چهاردهم قرار دارد.
 
اگر این تیم بتواند سه امتیاز این بازی را بدست آورد، آن وقت یک پله در جدول صعود می کند.
 
در آن سوی میدان، تیم پدیده مشهد هفته گذشته مقابل پرسپولیس را در دقایق پایانی به مساوی عوض کرد، اگر شاگردان مهاجری بتوانند از سد فولاد خوزستان عبور کنند آن وقت از رده یازدهم تکان نمی‌خوردند، اما تساوی یا شکست ممکن است جایگاه این تیم در جدول را یک پله نزول دهد.
 
سایپا- راه آهن
نارنجی پوشان در پی عبور از ریل راه آهن

 
نارنجی پوشان سایپا فردا ساعت 15 در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف شاگردان تارتار می‌روند، شاگردان جلالی هفته گذشته مقابل گسترش فولاد پیروز شدند، در حال حاضر آنها برای حفظ جایگاهشان در رده پنجم تلاش می کنند.
 
اگر شاگردان جلالی برنده این بازی نشوند، شاید تا رده هفتم سقوط کنند.
 
در آن سوی میدان تیم راه آهن هم برای ارتقای جایگاهش در جدول باید پیروز این بازی شود اما کار سختی مقابل تیم با انگیزه سایپا دارد.
 
موعود بنیادی فر، علی میرزابیگی، امیر مبشر و رضا مهدوی تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند و ایرج نظری هم ناظر داوری است.
 
 ** هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام چهار دیدار به پایان می رسد دربی تبریز و بازی استقلال مقابل ملوان از بازیهای مهم این روز هستند.
 
ملوان- استقلال
آبی پوشان در پی شکار قوهای سپید انزلی  

 
قوهای سپید انزلی روز جمعه در ورزشگاه تختی انزلی پذیرای آبی پوشان پایتخت هستند، سازمان لیگ با درخواست استقلال برای تعویق این بازی به اسفند ماه پاسخ منفی داد و شاگردان مظلومی  مجبور هستند رودرروی شاگردان استیلی صف آرایی کنند.
 
تیم استقلال هفته گذشته با وجود برد مقابل سیاه‌جامگان نتوانست صدرنشین لیگ برتر شود. آبی پوشان پایتخت با برد در این بازی شانس حضور در صدر جدول را دارند به شرطی که همنامشان استقلال خوزستان نتواند مقابل پرسپولیس برنده شود.
 
شاید مهدی رحمتی در این بازی هم نتواند تیم استقلال را همراهی کند آن وقت وحید طالب لو در درون دروازه قرار می گیرد.
در آن سوی میدان تیم ملوان در وضعیت بحرانی به سر می برد و در 5 هفته فقط یک امتیاز گرفته است اگر انزلی‌چی‌ها مقال آبی پوشان پایتخت شکست بخورند باز از جایگاه دوازدهم تکان نمی‌خوردند اما آنها با برد در این بازی می توانند جایگاهشان را در جدول رده بندی ارتقاء دهند.
 
محسن ترکی به همراه رضا سخندان، تورج عیوض محمدی و محمدرضا فغانی قضاوت این بازی را بر عهده دارند، حسین عسگری هم ناظر داوری است.
 
تراکتورسازی تبریز- گسترش فولاد تبریز
دربی تبری با طعم انتقام

 
دربی تبریز میان تیمهای فوتبال تراکتورسازی و گسترش فولاد روز جمعه ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.
شاگردان قلعه‌نویی هفته گذشته با برد مقابل نفت تهران توانستند در جایگاه هفتم قرار بگیرند. آنها برای حضور در بین مدعیان قهرمانی کار سختی پیش رو دارند.در آن سوی میدان تیم گسترش فولاد هفته گذشته در خانه مقابل سایپا شکست خورد و در جایگاه دهم قرار گرفت.اگر شاگردان کمالوند در دربی تبریز هم ببازند یک پله در جدول سقوط می کنند.
 
به هر حال تماشاگران تبریزی بیشتر حامی تراکتورسازی هستند اما این موضوع می تواند به نفع شاگردان قلعه‌نویی باشد.
 
امر حاجی پور به همراه میریعقوب حجتی،یعقوب سخندان و حمید حاج ملک قضاوت این بازی را بر عهده دارند، محمدرضا فلاح ناظر داروی است.
 
صبای قم- نفت تهران
تقابل شهریار با علی منصور

 
شاگردان دایی روز جمعه ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف شاگردان منصوریان می روند.تیم صبای قم تاکنون نتایج خوبی را در لیگ برتر گرفته و یکی از مدعیان قهرمانی است اگر شاگردان دایی این بازی را ببرند به رده سوم صعود می کنند.
 
در آن سوی میدان شاگردان منصوریان هفته گذشته مقابل تراکتورسازی شکست خوردند و منصوریان این باخت را به گردن برنامه سازمان لیگ به خصوص تاج انداخت.
 
تیم نفت تهران برخلاف فصل‌های گذشته حاشیه‌های زیادی داشته است، بازیکنان نفت به علت پرداخت نشدن مطالباتشان چند جلسه ای در تمرینات شرکت نکردند اما صبای قم بر خلاف حریفش بدون مشکلی بازیش را انجام می دهد.
 
جدال مربی استقلالی با مربی پرسپولیس می تواند به جذابیت این بازی بیافزاید، تورج حق‌وردی، حسن یوسفی،‌مجید ویشگاهی و جمشید محمدی تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند عبداله باعزم هم ناظر داروی این بازی است.
 
سیاه‌جامگان مشهد- استقلال اهواز
جدال قعرنشینان لیگ

 

تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد روز جمعه ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان تیم استقلال اهواز است.
 
دو تیم قعر جدولی روز جمعه به مصاف یکدیگر می روند استقلال اهواز یکی از تیمهای قانونی به دست لیگ است که با برد این بازی هم از جایگاه شانزدهم تکان نمی‌خورد اما سیاه‌جامگان در صورت برد یک پله در جدول صعود می کند.
 
شاگردان بختیاری زاده به 32 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند.
 
براین اساس شاید سیاه‌جامگان به راحتی بتواند از سد آبی های اهواز بگذرد.
 
بابک وسیله بر، فرزاد بهرامی، حمزه علی سلیمی و وحید کاظمی تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند محمد علی فروغی هم ناظر داوری این بازی است.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: ویسی ، پرسپولیس ، نیم فصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار