حمایت باشگاه پارس جنوبی از قهرمان ووشوی جهان

سرپرست تیم ووشوی پارس جنوبی از حمایت این باشگاه از امیر فضلی قهرمان ووشوی جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر فضلی دارنده دو مدال طلای جهان پس از بازگشت از مسابقات جهانی اندونزی (29 آبان) از آنجایی که فکر می کرد آسیب دیدگی کمرش جدی نیست و مشکل خاصی برایش به همراه نخواهد داشت، برای نهمین دوره لیگ برتر ووشو در سال 94 که از 12 آذر ماه آغاز شد، همانند سال های گذشته با تیم ووشوی پارس جنوبی قرارداد همکاری امضا کرد.

غافل از اینکه آسیب دیدگی وی نه تنها جدی بود و باعث پارگی دو دیسک کمر و تنگی کانال نخاع وی شده بود، بلکه پای او را برای دومین بار در یک سال و نیم اخیر به بیمارستان باز کرد و منجر به جراحی (29 آذر) شد.

با وجود این شرایط فضلی برای مدت طولانی مجبور شد از ورزش فاصله بگیرد و ناگزیر تا طی شدن دوران درمان و نقاهتش دیگر نمی توانست با تیم پارس جنوبی همکاری کند و برای تیم محبوبش که به گفته خودش سر جهازی این تیم محسوب می شود مبارزه کند.

یادآور می شود: در هفته آخر هشتمین دوره لیگ برتر ووشو در سال 93 نتایج تیم پارس جنوبی و دانشگاه آزاد بسیار نزدیک بود، به طوری که در دیدارهای پایانی چشم امید پارس جنوبی به بازی امیر فضلی بود و مبارزه بسیار خوب او منجر به قهرمانی پارس جنوبی شد. در واقع این سانداکار وزن منفی 85 کیلوگرم کشورمان از امیدهای تیم پر مهره پارس جنوبی محسوب می شود.

ایوب چراغی سرپرست تیم ووشوی پارس جنوبی گفت: با وجودی که برای این فصل امیر فضلی را از دست دادیم و این موضوع برای ما شوک بزرگی بود اما ضمن دعا برای این ووشوکار ارزشمند کشورمان که هرچه زودتر سلامتی خود را بازیابد و بتواند برای ورزش کشور افتخار آفرینی کند، همانند سابق فضلی را عضو باشگاه پارس جنوبی می دانیم و حمایت خود را از این قهرمان ادامه خواهیم داد تا بازهم شاهد حضور موفق وی باشیم.

وی افزود: هدف باشگاه پارس جنوبی حمایت از ملی پوشان رشته های مختلف هست تا بتواند کمی از دغدغه های مالی آنان را کم کند. این مهم شامل تیم ووشوی پارس جنوبی نیز هست و سعی کردیم که قراردادهای خوبی با ووشوکاران امضا کنیم تا جایی که مبالغ قرارداد ما از سایر تیم ها بسیار بیشتر است.

به خصوص قرارداد قهرمانان ملی با توجه به سوابق آنان رقم های قابل ملاحظه ای دارد و این کار فقط بدلیل حمایت مالی از این ورزشکاران ملی هست تا در زمانی که در اردوهای تیم ملی هم حضور دارند ،نگرانی مالی نداشته باشند.همچنین اردوها و امکاناتی که برای تیم ووشوی پارس جنوبی در نظر گرفتیم بسیار خوب و مناسب است و این امکانات با سایر تیم های ورزشی پارس جنوبی از قبیل فوتبال ، فوتبال ساحلی برابری می کند.در همین راستا سعی داریم تا با حمایت از فضلی نیز به ورزش کشورمان کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی ووشوی کشورمان امسال در مسابقات قهرمانی جهان اندونزی موفق به کسب سه نشان طلا توسط محسن محمد سیفی، امیر فضلی و حمیدرضا قلی پور شد که هر سه این ووشوکاران را برای نهمین دوره لیگ برتر ووشو با تیم ووشوی باشگاه پارس جنوبی قرارداد بستند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار