سازش با آمریکا با ایمان به وعده‌های الهی منافات دارد

رئیس سازمان اوقاف گفت: مردم ایران سه روز پس از بی‌حرمتی فتنه‌گران به عزای امام حسین(ع)، در روز 9 دی ماه به خیابان‌ها آمدند و فتنه 88 را نابود کردند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در همایش کارکنان و مدیران این سازمان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با اشاره به ویژگی های پیامبر اسلام در قرآن اظهارداشت: یکی از ویژگی های پیامبر براساس آیه 158 سوره اعراف، خواندن و نوشتن ندانستن ایشان و در نهایت ایمان و باور به خدا و کلام الهی است.
وی با اشاره به اینکه میان علم و ایمان فرق وجود دارد، افزود: همه انسان ها می دانند که روزی مقرر است که بمیرند و از این دنیا بروند اما نسبت به آن باور ندارند زیرا اگر ایمان و باور نداشتند ، خود را اصلاح می کردند.
حجت الاسلام محمدی با طرح مثالی مبنی بر اینکه اگر انسان بداند شخصی مراقب اعمالش است و یا در مکانی دوربینی نصب است ، اعمال و رفتار خود را مراقبت می کند، تصریح کرد: اما انسان ها در حالی که می داند خداوند ناظر اعمال و رفتارهایش است، گناه و کار خطا انجام می دهند که این نشان از عدم ایمان و باور به کلام الهی است.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه کلام خدا راست ترین و صادق ترین کلام هست ، تصریح کرد: اگر انسان ایمان به خداو توکل به وی داشته باشد ، براساس آیات قرآن برایش کافی است.
وی اضافه کرد : در ابتدای اعلام رسالت پیامبر(ص)، اقوام پیامبر نزد ایشان آمدند و اعلام کردند که مال و ثروت، پست و مقام و همسر به ایشان می دهند اما پیامبر فرمود این هایی که گفتید، آسان است اگر توانش را داشتید که ندارید؛ و ماه را در یک دست و خورشید را در دست دیگر من قرار دهید هم از این راه عقب نمی کشم که این نشان از ایمان و باور پیامبر (ص) به خداوند است.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه ما نیز باید به خداوند ایمان داشته باشیم و بدنبال سازش با آمریکا نباشیم ، افزود : آمریکا در سال 58 و در همان زمان هایی که هنوز کشور و مرزهایش تثبیت نشده بود با لشکرکشی به ایران به دنبال نابودی این انقلاب بود ، در حالی که خبر نداشت همان خدایی که روزی ابرهه را نابود کرد، شن های صحرای طبس را مأمور می کند تا در مقابل آنها بایستد و آنان را نابود کند.
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ویژگی دیگر پیامبر بر اساس آیات قرآن را بندگی توصیف و تصریح کرد: در تشهد نماز ابتدا به عبودیت پیامبر و پس از آن به رسالتش شهادت می دهیم زیرا پیامبر از همین عبودیت به رسالت رسید.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) در خصوص خصوصیات انسان هایی که خیر و برکت دارند، گفت : این افراد براساس این روایت باید دارای ویژگی های وفا، تدبیر، حیا ، حسن خلق و جمیع این خصوصیات یعنی آزادگی باشند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یکی از نعمت های بزرگ خداوند برای ماست که به برکت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و خون شهیدان حاصل شده است ، گفت : هم اکنون در 4 طرف این مملکت ناآرامی و ناامنی وجود دارد و همه این اتفاقات بخصوص داعش را بوجود آورده اند که به این انقلاب آسیب برسانند اما به لطف خداوند این امنیت وجود دارد و حتی دشمن نیز از وجود آن متعجب است.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به راهپمایی عظیم اربعین حسینی امسال افزود : امسال به برکت امام حسین(ع)، بیش از 20 میلیون نفر از نقاط و مسیرهای مختلف عازم کربلا شدند و هیچ اتفاقی رخ نداد و امنیت کامل برقرار بود اما به سبب بی کفایتی آل سعود در مدیریت چند میلیون نفر در یک نقطه به نام سرزمین منا ، چندین هزار مسلمان جهان وصدها ایرانی از جمله قاریان قرآن ما جان خود را ازدست دادند.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های دشمن برای آسیب زدن به جامعه ایران و انقلاب اسلامی رواج بی حیایی و بی عفتی در میان مردم است.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه ملت ایران در طول 36 سال عمر انقلاب اسلامی در مقابل دشمن ایستاده است، افزود : در سال 88 فتنه گران در داخل و حامیان آنها در خارج از کشور آن اتفاقات را بوجود آوردند و امروز در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هم باید هوشیار بود تا به کسانی که در فتنه 88 همراه شدند و یا در برابر آن سکوت کردند و حتی بعد از گذشت 6 سال حاضر نشدند آن وقایع را فتنه بنامند ، رای ندهیم زیرا معلوم نیست این افراد با ورود به این مجالس به انقلاب وفادار باشند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه انتخابات بهانه فتنه گران در سال 88 بود و آنها به دنیال نابودی این انقلاب بودند ، تصریح کرد: زمانی که فتنه گران در روز عاشورا به خیابان ها ریختند و به عزاداران امام حسین(ع) تعرض کردند و حرمت امام حسین(ع) را شکستند و به رقص و شادی پرداختند، مردم ماهیت اصلی آنها که عداوت با دین و اسلام است را شناختند و سه روز پس از این بی حرمتی، در روز 9 دی ماه به خیابان ها آمدند و فتنه 88 را نابود کردند و این به لطف امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و ارادت مردم به امام حسین(ع) بود.











برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید





انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
سلام. واقعا چقدر جملات زیبا و منطقی و با تحلیل درست. این حرفا لایک داره واقعا. ما همه فدای راه اسلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۹ دی ۱۳۹۴
منم موافقم خیلی منافات داره ولی کاریه که شده انشاالا اخرش خوش تموم بشه
آخرین اخبار