تبریز؛

دعوت از بازیکن تیم والیبال نشسته گسترش فولاد به اردوی تیم ملی

سه بازیکن و مربی تیم والیبال نشسته گسترش فولاد به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ امیر کفشدار، ابوالفضل اولیایی، محمدرضا سبحانی نیا، بازیکنان تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز به همراه حسن بخشعلی پور به عنوان مربی این تیم، به ششمین مرحله تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات مقدماتی پارالمپیک ریودوژانیرو و مسابقات جام بین قاره ای چین دعوت شدند.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص این اردو اظهار کرد: تیم ملی طی اردوهای پیشین با سه تا چهار نفر ریزش مواجه بوده و ششمین مرحله تمرینات با دعوت از 19 بازیکن برگزار می شود.

رضایی افزود: تا زمان اعزام به مسابقات جام بین قاره ای که اسفند ماه سال جاری در چین برگزار می شود، دو مرحله دیگر اردو در پیش داریم و طی این دو مرحله هم احتمالا یک نفر دیگر از ترکیب اردوها خط خواهد خورد. البته تیم برای مسابقات بین قاره ای با 12 ملی پوش اعزام می شود.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: همان طور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم ترکیب تیم برای مسابقات جام بین قاره ای به گونه ای انتخاب می شود که بازیکنان جوان و جدید که فاقد کلاس بندی بین المللی هستند، حتما در این اعزام حضور داشته باشند چرا که مسابقات چین، آخرین فرصت تایید کلاس بندی ورزشکاران جدید برای بازی های پارالمپیک ریو است و هر چه قدر بازیکنان کلاس بندی شده ما بیشتر باشند، دستمان برای چینش و انتخاب بازیکنان باز تر است.

وی گفت: برنامه برگزاری اردوی ششم، همانند ادوار قبل است و تغییر خاصی ندارد. ملی پوشان 11 دی ماه وارد مشهد مقدس، محل برگزاری اردو می شوند و تمرینات آنها از 12 تا 18 دی ماه برقرار خواهد بود.
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.