سیدعباسی: کار سختی مقابل سایپا خواهیم داشت / زمانی برای اشتباه کردن نداریم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: با توجه به نمایش سایپا تا این هفته از رقابت‌ها کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل گوهر کویر زاهدان، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی ساده‌ای مقابل نماینده زاهدان داشته باشیم. می‌دانستیم آن‌ها با بازیکنان بومی خود مقابل ما به میدان خواهند رفت و بعید است کار سختی پیش روی ما باشد. با این حال تمام تلاش ما این بود که با کمترین میزان اشتباهات در این دیدار به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: تیم ما چند شکست را پشت سر گذاشت و جایگاه نخست خود در جدول رده‌بندی را از دست داد. از این به بعد زمانی برای اشتباه کردن نخواهیم داشت و باید تمام تلاشمان در راستای بهبودی اوضاع تیم و کسب پیروزی‌های لازم باشد.
وی با اشاره به وضعیت تیم گوهر کویر زاهدان، افزود: این تیم در شرایط بحرانی به سر می‌برد و جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی ندارد. با این حال مقابل تیم ما نمایش چندان بدی هم نداشتند و حتی در یک ست تا امتیاز 20 با ما پایاپای پیش رفتند. با این حال امیدوار وضعیت لیگ در سال‌های بعد اینچنین پیش نرود و هیچ تیمی در یک مسابقه از قبل بازنده نباشد.
سیدعباسی درباره دیدار بعدی تیمش در مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: روز یکشنبه دیداری بسیار سخت با تیم خوب و جوان سایپا داریم. تیمی که نمایش بسیار خوبی تا این هفته از مسابقات داشته است و هیچ تیمی نتوانسته است به راحتی از آن‌ها امتیاز بگیرد.
وی اضافه کرد: سایپا یکی از تیم‌های ریشه‌دار و حرفه‌ای لیگ برتر است و من اطمینان دارم با توجه ب عملکردی که پیش رو داشته است می‌تواند یکی از مدعیان باشد و پا به پای تیم‌های بالای جدول برای کسب عنوانی شایسته بجنگد.
سیدعباسی در خصوص برنامه‌های خود برای این دیدار سخت، گفت: باید با تمام آمادگی راهی این دیدار شویم. نتیجه این مسابقه برای ما و مدیران تیم بسیار مهم خواهد بود. امیدوارم با تمرکز بالا بتوانیم برنده این مسابقه باشیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار