سیدعباسی: سایپا تیم جنگنده و خطرناکی است

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره پیش‌بینی خود از دیدار تیمش با سایپا گفت: هدف ما این است که کار را در تهران تمام کنیم اما سایپا هم تیم جنگنده و خطرناکی است.

جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار برگشت تیم شهرداری ارومیه با سایپا در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: بدون شک بازی آسانی پیش رو نداریم و باید برای پیروزی بجنگیم.

وی افزود: سایپا در طول فصل و در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشان داد که تیم سخت کوش و با انگیزه‌ای است و شکست دادن این تیم برای هیچ تیمی کار آسانی نخواهد بود.

سیدعباسی با اشاره به دیدار رفت دو تیم در ارومیه اظهار داشت: سایپا در دیدار رفت شانس پیروزی هم داشت. آن‌ها بسیار خوب کار کردند و نشان دادند چیزی از تیم‌های دیگر حاضر در مرحله پلی‌آف کم ندارند و تیم خطرناکی هستند.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: تمام تلاش تیم ما این است که بتوانیم کار را در تهران تمام کنیم تا کار به بازی سوم نکشد. هرچند در رسیدن به این هدف راه سختی پیش رو داریم. زیرا شاگردان ناصرشهنازی برای کسب پیروزی و استفاده از آخرین شانس خود به میدان خواهند آمد و این  کار ما را دشوارتر خواهد کرد.

سیدعباسی اضافه کرد: همه تیم‌هایی که در مرحله پلی‌‌آف حضور دارند شانس قهرمانی را دارند. بازی‌های رفت مرحله پلی آف نشان داد که شاهد رقابت تنگاتنگی در ادامه مسابقات خواهیم بود. تیم‌ها همه برای بالابردن جام قهرمانی می‌جنگند. 

سرمربی تیم شهرداری ارومیه در پاسخ به این سوال که چقدر شانس برای قهرمانی تیمش قائل است، گفت: به هر حال امسال تیم‌هایی که در لیگ حاضر بودند و مدعی کسب قهرمانی محسوب می‌شدند توانایی بیشتری از ما دارند. با این حال بازیکنان من هم هدفشان جبران ناکامی فصل قبل است و قطعا به راحتی تسلیم نخواهند شد. هرچند کار سختی برای بدست آوردن قهرمانی پیش رو دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار