دوربرگشت پلی‌آف لیگ برتر والیبال

صعود ارومیه و سرمایه قطعی شد / کار پیکان و متین به بازی سوم کشید

دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان پیگیری شد و طی آن صعود دو تیم شهرداری ارومیه و بانک سرمایه به جمع چهار تیم نهایی شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت از مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر امروز از ساعت 17 در شهرهای تهران، تبریز ، اردکان و ورامین پیگیری شد.
در پایان این روز از رقابت های لیگ برتر والیبال تیم‌های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه با کسب دومین پیروزی مقابل حریفان خود در این مرحله از مسابقات، موفق شدند به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کنند. 

شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه موفق شدند با حساب 3 بر صفر آرمان ورزش اردکان را شکست دهند و در حالی که توانسته بودند در خانه والیبال تهران هم حریف خود را در دیدار رفت شکست دهند، جواز حضور در جمع چهار تیم نهایی را پیدا کنند. بانک سرمایه در دیدار رفت دو تیم آرمان اردکان را با حساب سه بر صفر شکست داده بود. با این نتیجه تیم والیبال آرمان ورزشی اردکان در حالی که نخستین حضور خود در لیگ برتر والیبال را سپری کرده بود با این مسابقات خداحافظی کرد.
در دیگر دیدار دور برگشت پلی آف تیم والیبال شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران به مصاف سایپا رفت. شاگردان جهانگیر سیدعباسی که در دیدار رفت دو تیم موفق شده بودند با حساب 3 بر یک سایپا را مغلوب کنند، برای رسیدن به جمع چهار تیم نهایی و مرحله دوم پلی آف مسابقات به یک پیروزی دیگر مقابل نارنجی‌پوشان نیاز داشتند. شاگردان جهانگیر سیدعباسی در دیدار برگشت هم موفق شدند سایپا را از پیش رو بردارند و به مرحله بعد صعود کنند.
تیم ثامن الحجج خراسان هم که دیدار رفت پلی آف را از شهرداری تبریز برده بود، در تبریز مغلوب این تیم شد تا تکلیف تیم صعود کننده در دیدار سوم مشخص شود. ثامنی‌ها در تبریز با حساب سه بر صفر مغلوب شاگردان عادل بناکار شدند.
تیم متین صالحین ورامین هم در ورامین موفق به شکست پیکانی شد که در دیدار رفت دو تیم با نتیجه سه بر دو و به سختی حریف خود را شکست داده بود. پیکانی ها با قبول این شکست برای تعیین تیم صعود کننده باید بار دیگر به مصاف متین صالحین ورامین بروند. دیداری که به میزبانی پیکان و در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد.

**نتایج کامل دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال :
متین صالحین ورامین 3 – پیکان تهران صفر
سایپا تهران صفر – شهرداری ارومیه 3
شهرداری تبریز 3 – ثامن الحجج خراسان صفر
آرمان ورزش اردکان صفر – بانک سرمایه 3



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار