بستر خوبی برای پیشرفت والیبال ساحلی فراهم است

داورزنی: امیدوار به اخذ میزبانی‌های بعدی هستیم

رییس فدراسیون والیبال ایران در حاشیه مسابقات تور جهانی والبیال ساحلی گفت: برگزاری مسابقات تور جهانی در ایران بستر بسیار خوبی برای پیشرفت والیبال ساحلی در ایران است.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدرضا داورزنی امروز تماشاگر ویژه مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی بود. وی در جمع خبرنگاران درباره میزبانی ایران از این مسابقات گفت: اطمینان با توجه به شایستگی و جذابیت ها و پیگیری های مسئولان جزیره کیش، می توانیم شرایط بسیار خوبی را از این نظر برای والیبال ساحلی کشور فراهم آوریم.

داورزنی اظهار داشت: امسال با توجه به این که به اندازه پیشرفت والیبال سالنی در ساحلی رشد نداشتیم، تصمیم به تغییراتی گرفتیم. به همین دلیل ساختار تشکیلاتی ساحلی ایران را از کمیته به سازمان تغییر دادیم. همچنین اقداماتی را سال قبل برای برگزاری مسابقات داخلی انجام دادیم. با این حال باز دیدیم تا انگیزه بزرگتری وجود نداشته باشد، کار پیش نخواهد رفت. 

وی با اشاره به این که  اهمیت این مسابقات بسیار بالا است افزود: حدود 50 تیم در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع جای خوشحالی دارد. با توجه به اینکه فعلاً میزبانی سه سال این مسابقات به جزیره کیش و ایران داده شده است امیدوار هستیم که در آینده نزدیک بتوانیم میزبانی مسابقات معتبرتری نظیر گرند اسلم را هم بگیریم تا بتوانیم نهایت استفاده را از حضور تیم های خود در این مسابقات ببریم.

رییس فدراسیون والیبال ایران درباره این که چقدر برای برگزاری این مسابقات هزینه شده است، خاطرنشان کرد: این که عدد و ارقام هزینه هایش چقدر است، نمی توانست انگیزه ما را کمرنگ کند. خوشبختانه مسئولان منطقه آزاد کیش خیلی محبت کردند. زمینه ای فراهم شد تا امکانات سخت افزاری ایجاد شود. میکاکاپ کیش هم به عنوان اسپانسر و یک مجموعه اقتصادی بومی از این رهگذر کمک کرد تا والیبال ساحلی هم کمک کند تا این مجموعه بیشتر شناخته شود.

وی ادامه دا:  من از دوستان خود در جزیره کیش، منطقه آزاد و مجموعه میکاکاپ تشکر می کنم. همچنین از دوستان و همکارانم در فدراسیون والیبال ممنونم که نهایت تلاش خود را به کار بستند تا این رقابت‌ها با استاندارد جهانی برگزار شود و بتوانیم در کشور آبروداری کنیم.

داورزنی در پایان گفت: والیبال ساحلی هم مثل سالنی رویدادهای مختلفی در رده های سنی جوانان و نوجوانان دارد قطعا با بستر سازی مطلوب می توانیم در این زمینه هم پیشرفت زیادی را تجربه کنیم. این مسابقات می تواند بسیار ‌مک کند تا در بالاترین استانداردهای دنیا کار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار