داورزنی: والیبالیست‌های امروز در جبهه‌ای جدید می‌جنگند/ مهم نیست چه کسی به من رای نداد

رئیس فدراسیون والیبال ایران اظهار کرد: اگر زمانی شهیدان در جنگ تحمیلی برای پاسداری از کشور جنگیدن امروز هم جوانان والیبال در جبهه دیگر می‌جنگند.

داورزنی:  والیبالیست‌های امروز در جبهه‌ای جدید می‌جنگند/ مهم نیست چه کسی به من رای نداد
به گزارش خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا داورزنی در مراسم یادواره 200 شهید والیبالیست که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد اظهار کرد: شهدا از ارزش و مقام والایی برخوردار هستند آنها روزی برای این خاک جان خود را فدا کردند و گرامیداشت خود این جوانان کمتر کاری است که می‌توان برای این جوانان انجام داد.

وی ادامه داد: والیبال هم جوانانی داشت که روزی جان خود را برای این مرز وبوم فدا کردند و اگر روزی در جنگ تحمیلی مقابل گلوله دشمن ایستادگی کردند امروز هم جوانان ملی پوشی داریم که یا پیراهن مقدس جمهوری ایران در جبهه‌ای دیگر می‌جنگند.

وی ادامه داد: اگر در دیدار ایران و آمریکا که در شهر لوس آنجلس برگزار شد چند ین هزار ایرانی ایستادن و سرود جمهوری اسلامی ایران را هم صدا با ملی پوشان فریاد زدن قطعا نتیجه خون شهدا است بارها شاهد بودم که بازیکنانی نظیر شهرام محمودی، عادل غلامی و...  با مصدومیت‌های شدید و درد در تیم ملی به میدان رفتند و مردانه جنگیدند.

داورزنی در بخش دیگر از صحبت‌هایش به مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال اشاره کرد و گفت: برایم اهمیتی ندارد که چه کسی به من رای نداد آنچه مهم است این است که تعداد آرا نشان از همدلی و تعامل جامعه والیبال داشت آن هم در روزهایی که مهمترین آسیب ورزش ایران بی ثباتی و عدم هماهنگی است.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران شایستگی رسیدن به المپیک را دارد و با توجه به تغییر و تحولاتی که در تیم ملی ایجاد شده است می‌توانیم با شایستگی به المپیک راه پیدا کرده و کارنامه درخشان والیبال را تکمیل کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار