ولایتی: دشمنان درصدد معرفی چهره ای خشن از اسلام هستند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت وحدت میان امت اسلامی گفت: دشمنان درصدد معرفی چهره ای خشن از اسلام هستند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی این مطلب را در دیدار با شیخ احمد بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه بیان کرد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی علی اکبر ولایتی، در این دیدار رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مفتی اعظم سوریه درمورد آخرین تحولات منطقه ای و پایمردی ملت و دولت سوریه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مشاور مقام معظم رهبری در این دیدار به ضرورت وحدت میان امت اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز باید اندیشمندان و علما جهان اسلام تمام تلاش خود را برای ایجاد هر چه بیشتر وحدت میان مسلمانان مصروف کنند و شیعه و سنی با هم می توانند در برابر توطئه دشمنان و قدرت های استکباری بایستند و خواب شوم آنان را آشفته کنند.

ولایتی با اشاره به برخی از این توطئه ها افزود: دشمنان اسلام و قدرت های خارجی با حمایت برخی کشورهای مراجع منطقه با راه اندازی و حمایت از جریانات تروریستی و تکفیری در تلاش برای معرفی چهره ای خشن از اسلام هستند اما اسلام دین رحمت است و باید برای مبارزه با این توطئه ها وحدت لازم را ایجاد کرد.

** استقامت مردم و دولت سوریه نقشه دشمنان راخنثی کرد 

وی به مقاومت ملت و دولت سوریه در این پنج سال اشاره کرد و افزود: ملت و دولت سوریه با استقامت رییس جمهوری این کشور حدود پنج سال در برابر جنایات و نقشه های جنایتکاران و دشمنان محور مقاومت ایستادگی کردند و تمام نقشه های دشمنان را از بین بردند و روز به روز بر پیروزی های ملت سوریه افزوده می شود و یقینا پیروزی نزدیک خواهد بود.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک در این دیدار همچنین بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم و ملت سوریه تاکید کرد.

مفتی اعظم سوریه نیز در این دیدار درخصوص ضرورت وحدت و همکاری های مشترک تاکید کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ولایتی ، دیدار ، مفتی ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار