ولایتی در جمع خبرنگاران:

مجروح شدن شیخ زکزاکی بی ارتباط با اعدام آیت‌الله نمر نیست

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجروح شدن شیخ زکزاکی بی ارتباط با اعدام آیت‌الله نمر نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه دیدار با علمای یمن که بعد از ظهر امروز(یکشنبه) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ملاقات بسیار خوبی با آقای "شمس‌الدین شرف‌الدین" رئیس رابط علمای یمنی و هفت تن از علمای زیدی و شافعی داشتیم که در این گفت‌وگو درباره  روابط رو به رشد ایران و یمن مورد بحث قرار گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی‌ بر اینکه آیا ارتباطی بین مجروح شدن شیخ زکزاکی و اعدام آیت‌الله نمر وجود دارد، گفت: این دو موضوع بی‌ارتباط با هم نیستند، به نظر می‌رسد سعودی‌ها در مجروح شدن شیخ زکزاکی و شهادت فرزندانش به صورت غیر مستقیم نقش داشته است.

ولایتی تاکید کرد: مطمئنا خون شهید نمر بالاخره دامن حکام عربستان سعودی را خواهد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، "شمس‌الدین شرف‌الدین" رئیس رابط علمای یمنی نیز با اشاره به دیدار و گفتگو با ولایتی گفت: در این جلسه مذاکراتی را با آقای ولایتی داشتیم و سلام عبدالملک حوثی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ابلاغ کردیم.

وی افزود: در نشست مذکور مذاکرات خوبی در خصوص تحولات جهان و منطقه انجام شد.

رئیس رابط علمای یمنی در ادامه با بیان اینکه ملت یمن هیچ خطری برای ملتها و همسایگان مسلمان خود ندارد، تصریح کرد: ما همواره اعلام کرده ایم که مناسبات دوستانه‌ای با کشورهای اسلامی داریم.

شمس‌الدین شرف‌الدین در پایان خاطرنشان کرد: ما گزینه‌ای جز دفاع از خاک خود نداریم و برای دفاع از خاک خود مصمم هستیم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار