سفر رئیس فدراسیون‌ جهانی بیس بال به ایران

دبیر انجمن بیس بال و سافت بال گفت: رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال 27 دی سفری 5 روزه به ایران خواهد داشت.

کیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، از سفر رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت به ایران خبر داد و در این خصوص گفت: رئیس فدراسیون جهانی از 27 دی ماه سفری 5 روزه به ایران خواهد داشت که در مدت حضور وی برنامه‌های زیادی تدارک دیه شده.

وی افزود: سفر ریکاردو فراچری فرصت بسیار خوبی برای بیس بال ایران است تا با کمک‌های فدراسیون جهانی قدمی بزرگ برای توسعه این رشته در سطح جهانی برداریم.

صفاییان گفت: طی مدت زمانی که ریکاردو فراچری در ایران حضور دارند برنامه های متعددی از جمله جلسه با مسئولین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مسئولان فدارسیون داریم تا با همراهی مسئولان ورزشی کشور جایگاه بیس بال و سافت بال ایران در فدراسیون جهانی بهبود پیدا کند.

دبیر انجمن بیس بال و سافت بال افزود: بازدید از استادیوم کرج تنها استادیوم استاندارد کشور از برنامه‌های فدراسیون در زمان حضور ریکاردو فراچری است تا برای بازسازی این استادیوم مورد حمایت فدراسیون جهانی قرار بگیریم.

صفاییان گفت: سفر به اصفهان و مراسم کلنگ زنی استادیوم نقش جهان، سفر به کیش و دیدار با مسئولان ورزشی این استان‌ها از دیگر برنامه‌های حضور رئیس فدراسیون جهانی در ایران است.

وی افزود: اصفهان در چند سال اخیر روند رو به رشدی در بیس بال و سافت بال داشته است بنابراین تصمیم گرفتیم برای توسعه این رشته در اصفهان تجهیزات و امکانات ورزشی این استان را بهبود ببخشیم تا در زمینه بیس بال و سافت بال بین جوانان آینده این رشته را با استعدادهای جدید پوشش دهیم.

وی ادامه داد: قرار شد دو آکادمی بیس بال در کیش و انزلی دایر شود که آکادمی شهر انزلی به دلیل برخی مشکلات و کمبود تجهیزات به زمان دیگری موکول شد اما آکادمی کیش در زمان حضور رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و  سافت بال به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: بیس بال از ورزش‌های جدید در ایران است اما با این حال در این مدت زمان کمک راه پیشرفت را پیدا کرده است و حتی می‌تواند با قدرت‌های بزرگ این رشته رقابتی برابر داشته باشد امیدوارم با دعوت از مسئولان فدراسیون جهانی و حمایت‌های مالی این نهاد بیس بال و سافت بال در ایران نیز پیشرفت کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار