بهره‌برداری از خانه فرهنگ کرشته با 5 میلیارد تومان اعتبار

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: بهره‌برداری از پروژه خانه فرهنگ کرشته یکی از اولویت‌ها است که احداث و راه‌اندازی آن با جدیت از سوی مدیریت شهری این منطقه پیگیری خواهد شد.

بهره‌برداری از خانه فرهنگ کرشته با 5 میلیارد تومان اعتبار
بهداد درخشان عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: توسعه فرهنگی یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه محسوب می‌شود و هرآنچه در این حوزه کار و هزینه شود دست‌آوردهای حاصله از آن در ابعاد گوناگون زندگی مردم ظهور و بروز پیدا خواهد کرد.

وی افزود: بدون شک برای رفع آسیب‌های اجتماعی و تحقق توسعه پایدار باید به حوزه فرهنگی توجه هرچه بیشتری شود و کوتاهی و قصور در این بخش تعیین‌کننده و خطیر می‌تواند در میان مدت و دراز مدت پیامدها و مخاطرات هزینه‌سازی را به شهر و شهروندان تحمیل کند.

درخشان گفت: در همین ارتباط برای ارتقای بخش فرهنگی و بارورترشدن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهر شهریار توسعه و ظرفیت زیرساخت‌های فرهنگی اصلی حائز اهمیت است که در حد توان و بضاعت موجود از سوی مدیریت شهری این منطقه پیگیری خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد: طرح‌های متنوع و متعددی در این خصوص تعریف شده که بهره‌برداری از پروژه خانه و فرهنگ کرشته یکی از نمونه‌های آن به شمار می رود.

وی افزود: اعتبارات پیش‌بینی شده برای این طرح به رقمی بالغ بر 5 میلیارد تومان می‌رسد.

درخشان یادآور شد: عملیات احداث این پروژه به تدریج اجرایی می‌شود و امیدواریم با افتتاح و راه‌اندازی این مرکز فرصت‌های هرچه بیشتری برای شکوفایی فرهنگی شهریار و بویژه منطقه کرشته فراهم شود.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار