در واکنش به اعدام شیخ نمر؛

کاردار عربستان به وزارت امور خارجه احضار شد

احمد المولد در غیاب سفیر عربستان در تهران به وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ در واکنش به اعدام شیخ نمر کاردار عربستان در غیاب سفیر این کشور به وزارت امورخارجه کشورمان احضار شد.

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را در این زمینه به احمد المولد ابلاغ کرد.

گفتنی است از سال گذشته سفارت عربستان در تهران با کاردار اداره می شود و به تازگی «علی حسن جعفر» سفیر پیشین ریاض در مسکو به عنوان سفیر به تهران معرفی شده که گفته می شود از سوی وزارت امورخارجه کشورمان هم مورد پذیرش قرار گرفته است.
منبع:مهر
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۳ دی ۱۳۹۴
در مناسبات سیاسی وزارت خارجه باید صبور وقاطع باشد .صبر ازاین جهت که شایدما را ناخواسته به بازی بکشانند که برای منافغ کشور عزیز ایران و شعیان چالشی تهدید امیز باشد مانند سقوط هواپیمای روسی و اهداف ترکیه از این بازی که روسها با صبر و واکنش خوب سیاسی از ان بهر ه بردند ونقشه ترکها بی اثر کردند و با قاطعیت جواب دندان شکنی به اردوغان دادند لذا با توجه به انزاوی سیاسی واقتصادی ترکیه امکان تحریک انها برای فرار به جلو متصور بوده که باعربستا ن وقطر{شرکای داعشی خود }ودیگر کشورهای عربی برنامهای خاص را دنبال نمایند لذا هوشیاری ملت شریف ایران در کنار دیپلماتهای خود باعث جلوگیری از خسارتهای احتمالی می شود