هلاکت ده ها عنصر تروریستی در شهرستان حدیثه/ حملات داعش به فلوجه، رمادی و حدیثه خنثی شد

پلیس استان انبار عراق اعلام کرد شصت نفر از عناصر گروه تروریستی داعش که قصد انجام حملات گسترده به شهرستان حدیثه را داشتند، به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "وردنا"؛ فرماندهی پلیس مرکزی عراق اعلام کرد ده نفر از عناصر گروه تروریستی داعش را در "رمادی" و صلاح الدین به هلاکت رسانده و پنج خودروی متعلق به آنها را منهدم کرده است.

"شاکر جودت" –فرمانده پلیس عراق- گفت: "گردان چهارم کماندوهای پلیس، عملیاتی نظامی را در "حصیبه" در شرق رمادی انجام دادند که به دنبال آن، سه عنصر گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیدند."

"شاکر جودت" افزود: "گردان دهم پلیس نیز، چهار نفر از عناصر داعش را در غرب ""سامراء" به هلاکت رساند."

 نیروهای واکنش سریع نیز، حمله داعش به  "تل مسعود" در شمال رمادی را خنثی و سه عنصر این گروه را از پای درآوردند.

علاوه براین، رئیس شورای شهرستان "حدیثه" از انهدام 12 خودروی بمبگذاری شده داعش و کشته و زخمی شدن ده ها نفر از عناصر آن، به دنبال وقوع درگیری در ناحیه "بروانه" از توابع غربی استان انبار خبر داد.

سخنگوی رسمی یگان ویژه پلیس استان انبار نیز اعلام کرد شصت نفر از عناصر گروه داعش که سعی داشتند حمله ای گسترده را از محورهای مختلف به شهرستان حدیثه انجام دهند، به هلاکت رسیدند.

همچنین، نیروهای عراق، حمله انتحاری گروه تروریستی داعش با استفاده از سه خودرو به یک مقر امنیتی در شمال فلوجه را ناکام گذاشتند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۳ دی ۱۳۹۴
خداروشکر
آخرین اخبار