این بار «من گرافیستم» را تماشا کنید

آثار حمید طلوعی‌فرد در گالری «زرنا» افتتاح خواهد شد.

حمید طلوعی‌فرد، هنرمند گرافیست در خصوص نمایشگاهش در گالری «زرنا» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «من گرافیستم» عنوان نمایشگاه من در ایران است که به نوعی اعتراض به خانواده‌هایی است که با تحصیل فرزندانشان در رشته گرافیک مخالف هستند.

وی افزود: متاسفانه بعضی از خانواده‌ها به واسطه عدم شناخت این رشته، گرافیک را محدود به یک خط‌کش و چند ابزار کوچک می‌دانند و گرافیست‌ها را با دانش‌آموزان مدرسه که روزنامه دیواری درست می‌کنند، مقایسه کرده و نمی‌دانند که یک پوستر طراحی شده توسط یک گرافیست تا چه اندازه می‌تواند حرفه‌ای باشد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که در پس آن همان نگاهی است که به آن اشاره کردم، 9 اثر با ابعاد 150×100 ارائه می‌شود و حدود 7، 8 تابلو هم که روی کاغذ‌هایی با قدمت بیش از 100 سال کار شده عرضه خواهد شد.

طلوعی‌فرد یادآور شد: اتود زدن و طرح اولیه این نمایشگاه حدود 3، 4 ماه زمان برد و در نهایت آثار در طی 4، 5 روز خلق شد. البته در کنار این زمان باید سابقه چندین ساله هنرمند را در فعالیت و کار حرفه‌ای در این رشته در نظر گرفت.

این هنرمند در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه «من گرافیستم» همزمان با افتتاح گالری «زرنا» جمعه همین هفته 18 دی ماه افتتاح خواهد شد و به مدت یک هفته میزبان هنردوستان است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار