تئاتر فجر 34؛

جشنواره تئاتر فجر به سمت استاندارد جهانی قدم برمی‌دارد

گسترش بخش‌های جشنواره تئاتر فجر مثل تولیدات تازه تئاتر، مرور و ... سبب نزدیک شدن آثار و جشنواره به استاندارد جهانی شده است.

ساناز بیان کارگردان منتخب بخش مرور سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» گفت: این اثر نمایشی اولین بار در پاییز سال 92 در سالن شمس اجرا رفت و با استقبال خوبی هم مواجه شد. در پی این اقبال عمومی نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» امسال در تئاتر باران برای دومین بار روی صحنه رفت.

وی ادامه داد: این اثر ساختاری مستند دارد. مستند به معنای روایت رخدادهای واقعی و بر اساس وقایع منتشرشده در روزنامه‌ها و جراید معاصر است. داستان سه زن متهم به قتل را نمایش می‌‌دهد و ترکیبی از واقعیت و انتزاع است.

بیان در خصوص عملکرد جشنواره تئاتر فجر تصریح کرد: در  این ده سال برای جشنواره تئاتر فجر اتفاقات خوبی پیش آمده و نگاه و رویکرد بهتری به آن شده است و پیش از این فرصت تمرین و تولید اثر محدود بود و هنرمندان برای اثری عجولانه هزینه پرداخت می کردند؛ اما خوشبختانه در حال حاضر بخش تولیدات تازه تئاتر و مرور گسترده‌تر شده و این اتفاق سبب نزدیک‌تر شدن آثار و جشنواره به استاندارد جهانی شده است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار