ضیایی: به کسب سهمیه المپیک امیدواریم

رئیس کارگروه اهداف پروازی گفت: همه تلاشمان را به کار می‌بندیم تا در رقابت‌های هند سهمیه المپیک 2016 را کسب کنیم.

حسین ضیایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم اهداف پروازی برای شرکت در مسابقات هند گفت:ملی پوشان برای آمادگی در مسابقات هند در حال تمرین هستند تا از آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک نهایت استفاده را بکنند.
 
وی گفت: در شرایط فعلی تنها مشکل ملی پوشان برای آمادگی سردی هوا است و چون تمرین در فضای باز صورت می گیرد سردی هوا تمرینات را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اجازه تمرین بیشتر ملی پوشان را نمی دهد.
 
ضیایی افزود: برای مسابقات هند 9 ورزشکار آقا و خانم در 3 رشته تراپ دوبل و اسکیت اعزام می کنیم که بخشی از هزینه ها را فدراسیون متقبل می شود و بخشی را ورزشکاران پرداخت می کنند.
 
وی گفت: امیدوارم با شرایطی که اهداف پروازی دارد و تلاش ملی پوشان برای حضور در المپیک ملی پوشان اهداف پروازی در رقابت‌های هند در جدال با حریفان نتایج تلاش و پشتکارشان را ببینند تا با کسب اولین سهمیه در اهداف پروازی ناکامی های حضور در المپیک شکسته شود.
 
وی در سالن جدید اهداف پروازی گفت: اهداف پروازی برای برگزاری مسابقات نیاز به یک سالن اداری و پشتیبانی داشت تا ورزشکاران بعد از مسابقات جایی برای تمرین و استراحت داشته باشند که این موضوع با همت مسئولان ورزشی و فدراسیون صورت گرفت و اکنون یک مجموعه کامل اهداف پروازی برای برگزاری مسابقات در اختیار داریم.
 
وی افزود: با افتتاح این سالن بخشی از مشکلات ملی پوشان هنگام مسابقات و تمرین برطرف شد، حتی در برگزاری مسابقات بین‌المللی نیز می توانیم از امکانات آن بهتر استفاده کنیم و داشتن چنین سالنی برای اهداف پروازی یک معضل بود که خوشبختانه برطرف شد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار