پیش‌بینی قرآنی از پایان عمر رژیم صهیونیستی در سال 2022

برخی از مفسران بزرگ قرآنی تعداد آیات مهدویت در قرآن را از 260 تا سه هزار آیه دانسته‌اند که البته همه مفسران بر وجود 10 آیه مرتبط با ظهور اتفاق نظر دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا گودرزی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در نشست تخصصی «مهدویت در قرآن کریم» که بعدازظهر امروز 15 دی در اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برگزار شد، با اشاره به نشانه‌های ظهور امام زمان(عج) اظهار داشت: برخی تصور می‌کنند که آخرالزمان به معنای پایان دنیاست و در این رابطه تعابیر متفاوتی وجود دارد که یک دیدگاه، حوادثی است که در نهایت منجر به قیامت می شود و نگاه دیگر، حوادثی است که شرایط ظهور حضرت مهدی(عج) را مهیا می‌کند.

وی ادامه داد: برخی از مفسران بزرگ قرآنی تعداد آیات مهدویت در قرآن را از 260 تا سه هزار آیه دانسته‌اند که البته همه مفسران بر وجود 10 آیه مرتبط با ظهور اتفاق نظر دارند.

گودرزی گفت: خروج سفیانی، خروج یمانی، صیحه آسمانی، فرو رفتن زمین در منطقه بیدا و کشتن نفس زکیه پنج نشانه قطعی برای ظهور امام زمان(عج) است که تاکنون هیچ یک از آنها اتفاق نیفتاده و بنابر روایات این علائم برای اولین بار در ماه رمضان پیدا خواهد شد.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) افزود: آیاتی از سوره اسرا، الصف(آیه 9)، کهف، بقره، قصص، ابراهیم (آیه 5) بطور واضح به موضوع مهدویت اشاره می‌کنند و بیشتر مفسران قرآنی بر آنها متفق‌القول هستند.

گودرزی خاطر نشان کرد: بسطام جرار، یکی از مفسران اهل سنت که ارادت ویژه‌ای به امام زمان(ع) دارد بر اساس محاسبات قرآنی خود سال 2022 را به عنوان پایان عمر رژیم غاصب صهیونیستی پیش بینی کرده است.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار