آل اسحاق :

مذاکرات بیرانوند با پرسپولیس در مراحل پایانی است

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت گفت :مذاکرات باشگاه پرسپولیس و بیرانوند روند خوبی را پیش گرفته و در مراحل پایانی است.

حسین آل اسحاق در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موافقت باشگاه نفت با انتقال علی رضا بیرانوند به پرسپولیس بیان کرد:مذاکرات خوبی بین 2 باشگاه و همچنین بیرانوند با باشگاه پرسمولیس انجام شده و این انتقال روند مناسبی را طی می کند.
وی درباره این که آیا بیرانوند با مجوز رسمی از باشگاه نفت با مدیریت باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده است یا خیر،بیان کرد :دنبال به حاشیه کشاندن مذاکرات بیرانوند با باشگاه پرسپولیس نباشید.2 باشگاه با هم مذاکرات خوبی داشته اند و نتیجه این مذاکرات در یکی ،2 روز آینده مشخص می شود.هر موضوعی که به صلاح بازیکن و باشگاه ها باشد اتفاق می افتد.
وی درباره مبلغ پیشنهادی 300 میلیونی باشگاه پرسپولیس به نفت اظهار داشت :تاکنون از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس و همچنین نفت تهران مبلغی مطرح نگردیده و اگر مذاکرات به سرانجام برسد اوایل هفته آینده جزئیات آن را در سایت باشگاه اعلام خواهیم کرد.
آل اسحاق ادامه داد:300 میلیون و 500 میلیون گمانه زنی رسانه ها است و از سوی باشگاه نفت این مبالغ تکذیب می شود.باز هم تاکید می کنم تا زمانی که مذاکرات به نتیجه نهایی نرسد از طرف ما هیچ رقمی به طور رسمی رسانه ای نمی شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار