آل اسحاق: قرارداد بیرانوند ابتدای فصل تمدید شد

رئیس کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت گفت :قرارداد علی رضا بیرانوند تیر ماه تمدید گردیده و تنها رقم آن افزایش پیدا کرد.

آل اسحاق: قرارداد بیرانوند ابتدای فصل تمدید شدحسین ال اسحاق در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمدید قرارداد علی رضا بیرانوند گفت: ما ابتدای فصل و در تیر ماه برای تمدید قرارداد بیرانوند به مدت 2 سال با وی به توافق رسیدیم اما از آن جایی که مبلغ قرارداد در سال دوم تا حدودی پایین بود قرار شد این رقم افزایش پیدا کند.

وی افزود: با افزایش مبلغ قرارداد با بیرانوند به توافق رسیدیم که وی تا پایان فصل 1395.96 قرارداد خود را تمدید کند.بنابراین موضوع تمدید قرارداد بیرانوند مربوط به ابتدای فصل است.

آل اسحاق درباره تکلیف باشگاه پرسپولیس برای جذب بیرانوند با این تمدید قرارداد بیان کرد:هر باشگاهی با جلب رضایت باشگاه نفت و کادرفنی ما می تواند به صورت قرضی و قطعی با بیرانوند قرار داد امضا کند.ثمن این که نه تنها بیرانوند بلکه هر بازیکن دیگری می تواند یک طرفه قرارداد خود را فسخ نماید که آن هم تابع شرایطی است.در رابطه به پیوستن دروازه بان نفت به پرسپولیس هیچ اتفاقی نیفتاده و 2 طرف تاکنون به تفاهم نرسیده اند.

رئیس کمیته نقل و انتقلات باشگاه نفت ادامه داد: بیرانوند سابقه 10 ساله در باشگاه نفت دارد و ما باید از سرمایه خود به شکلی مطلوب استفاده کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار