تظاهرات گسترده در اسلام آباد و کراچی در محکومیت جنایت رژیم آل سعود

هزاران زن و مرد در شهرهای بزرگ پاکستان در اعتراض به اعدام آیت‌الله نمر تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، هزاران نفر در اسلام آباد و کراچی علیه سیاست های رژیم سعودی و به شهادت رساندن «آیت الله نمر،» روحانی مبارز عربستانی، تظاهرات کردند.

«شیخ امین شهیدی،» معاون دبیر کل شورای وحدت مسلمانان، که در این تظاهرات حضور داشت، گفت: امروز روز مصیبت برای همه مسلمانان جهان است. ما اینجا تجمع کرده ایم تا جنایت اعدام شیخ النمر به دست رژیم سعودی را محکوم کنیم. انشاء الله خون پاک شهید النمر، پایان حکومت آل سعود را رقم خواهد زد.

یکی از حاضران در تظاهرات کراچی گفت: ما از آل سعود می پرسیم که شیخ النمر به کدامین گناه کشته شد و با استناد به کدام عرف یا قانونی کسی که خواستار حقوق ملت خود شود، به اعدام محکوم می شود.

«قاضی احمد نورانی،» مفتی اهل سنت در شهر کراچی، که در این تظاهرات شرکت کرده بود گفت: ما برای محکومیت اقدامات طاغوت زمان به خیابان آمده ایم. ما به حکام آل سعود می گوییم که مسلمانان قادر به دفاع از حقوق خود هستند. 

خبرگزاری المنار در پایان نوشت: ناظران سیاسی بر این باورند که تصمیمات و اقدامات انتقامجویانه آل سعود، پیامدهای منفی برای این رژیم  و نقش آن در مسئله سوریه، یمن و مسائل داخلی خواهد داشت.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار