داعش جنایت اربابان خود را محکوم کرد!

گروه تروریستی داعش در واکنش به جنایت اخیر عربستان تهدید کرد زندان‌های این کشور را با خاک یکسان می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «وب‌سایت میرر،» گروه تروریستی داعش که خود ید طولایی در انجام جنایت‌های گوناگون دارد، اعدام آیت‌الله نمر، روحانی مبارز شیعه، بوسیله عربستان سعودی را محکوم کرد. این در حالی است که داعش زاییده وهابیت آل‌سعود است و حمایت مالی این خاندان از گروه‌های تروریستی بر کسی پوشیده نیست.

داعش در واکنش به اعدام 43 عضو القاعده که گفته می‌شود جزو 47 زندانی بودند که در یک روز بوسیله عربستان اعدام شدند، تهدید کرد همه زندان‌های این کشور را ویران می‌کند. در بیانیه این گروه تروریستی، دو زندان «الحیر» و «طرفیه» از موارد استثنا قرار گرفته‌اند؛ زیرا بیشتر اعضای القاعده و داعش در این زندان‌ها دوران محکومیت خود را می‌گذرانند.

با وجود این که گروه تروریستی داعش و القاعده با یکدیگر رقابت می‌کنند و بارها عقاید طرف مقابل را محکوم کرده‌اند، وجه مشترک آن‌ها دشمنی با عربستان است. 

گروه تروریستی داعش مسئولیت حملات متعدد در خاک عربستان را از نوامبر 2014 (30 روز منتهی به 9 آذر) برعهده گرفته است. بنابر اعلام مقامات امنیتی عربستان، اعضای داعش در این کشور بیشتر به طور مستقل فعالیت می‌کنند و به همین دلیل مقابله با آن‌ها دشوارتر است. 

القاعده نیز در ماه دسامبر (31 روز منتهی به 10 دی) عربستان را تهدید کرد که در صورت اعدام زندانیان عضو این گروه تروریستی، خون سربازان آل‌سعود را خواهد ریخت. 

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار