با حضور جامعه ورزش وجوانان استان :

پیکر ‌نخستین شهید مدافع حرم در استان مرکزی تشییع شد

شهید زهره‌وند چه با شکوه و عظمت این دیار فانی را ترک کرد، چه خداحافظی زیبایی آن هم با خیل بی‌شمار دوستداران اهل بیت (ع)، همه بودند و همه حسرت چنین رفتنی را داشتند

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،شهید زهره‌وند چه با شکوه و عظمت این دیار فانی را ترک کرد، چه خداحافظی زیبایی آن هم با خیل بی‌شمار دوستداران اهل بیت (ع)، همه بودند و همه حسرت چنین رفتنی را داشتند.

آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید ورزشکار محمد زهره‌وند از نخستین شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) استان مرکزی صبح امروز در شهر اراک برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد زهره‌وند از نخستین شهدای مدافع حرم استان مرکزی با حضور برخی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم وجامعه ورزشی وجوانان از میدان شهدای اراک به سمت گلزار شهدا برگزار شد.

شهید زهره‌وند از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) است که نهم آبان ماه امسال در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این مراسم پیکر پاک و مطهر شهید ورزشکار زهره‌وند که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به فیض عظیم شهادت نائل شده بود، با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا بر دستان مردم انقلابی و همیشه در صحنه اراک در گلزار شهدای این شهر تشییع شد.

شهید محمد زهره‌وند متولد 13 فروردین سال 65 متاهل و دارای یک دختر 18 ماهه بود.

این شهید والامقام که از گروه‌های تکاور سپاه روح‌الله استان مرکزی بود، دارای لیسانس علوم سیاسی همچنین قهرمان کاراته سبک کیوکوشین استان بود که نهم آبان ماه امسال در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم (س) به شهادت رسید.

در این مراسم مدیر کل ورزش وجوانان بهمران معاونین ، کارکنان ، روسای هیات های ورزشی ، قهرمانان ، ورزشکاران وسمن های جوانان حضور داشتند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار