بیمارستان آموزشی رمادی آزاد شد

بیمارستان آموزشی شهر رمادی، در عملیات نیروهای عراقی، از لوث وجود تروریست‌های داعش پاک شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، بیمارستان آموزشی شهر رمادی مرکز استان انبار عراق، که نیروهای داعش از مدتی طولانی در آن پنهان شده بودند، در عملیات نیروهای مشترک عراقی آزاد شد.

ده ها تروریست از جمله 7 انتحاری نیز در عملیات آزادسازی بیمارستان آموزشی رمادی که در مرکز این شهر واقع است، کشته شدند. 

یکی از نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم اعلام کرد : ما توانستیم بیمارستان آموزشی دولتی رمادی را آزاد کنیم، و شما می بینید که پرچم های داعش روی زمین افتاده است.

ارتش در آزادسازی بیمارستان رمادی توانست خانواده هایی را که داعش از آنها به عنوان سپر انسانی برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ارتشی استفاده می کرد، نجات دهد.

این نیروی عراقی اظهار داشت: داعش پس از بمبگذاری بخش هایی از بیمارستان رمادی، از خانواده های بی دفاع برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ارتش استفاده می کرد، ولی نیروهای عراقی با مهارت کامل توانستند کنترل بیمارستان را به دست بگیرند.

داعش در شرق استان انبار متحمل ضربات سنگینی شده است و در حمله نیروی هوایی ارتش به یکی از مواضعش در منطقه الثرثار 75 نفر از عناصرش را از دست داد. این گروه تروریستی برای سومین بار در پنج روز گذشته به منطقه بروانه در غرب الانباز نیز حمله کرد ولی با کشته شدن 18 نفر از نیروهایش عقب نشینی کرد.




انتهای پیام/




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار