کرمان؛

زیبایی بصری و جاذبه‌های گردشگری پروژه‌ی بام کرمان

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: یقین دارم اگر مردم کرمان بدانند ساخت پروژه‌ی بام کرمان، زیبایی بصری و جاذبه‌های گردشگری ایجاد می‌کند، از این پروژه استقبال خواهند کرد

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام ربانی با بیان این که اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، با دل‌سوزی و دغدغه، توسعه و عمران شهری را پی‌گیری می‌کنند ،افزود: تله‌کابین برای شهروندان نشاط روحی ایجاد کرده و هتل می‌تواند یکی از جذاب‌ترین و بهترین نقطه‌های گردشگری در کرمان و حتی منطقه‌ی جنوب‌شرق کشور باشد.

وی بر لزوم تنویر افکار عمومی و غبارزدایی از پروژه بام کرمان تاکید و خاطرنشان کرد: اگر مردم کرمان بدانند ساخت این دو پروژه تله‌کابین و هتل جاذبه‌های توریستی و فضای زیبایی ایجاد می‌کنند.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این که یک‌سری دغدغه‌ها و ابهام‌ها در رابطه با این پروژه وجود دارد که قابل بررسی است افزود: اعضای شورا نمی‌خواهند چشم بسته و بدون در نظر گرفتن دغدغه‌ها و ابهام‌ها کار را پیش ببرند؛ ضمن این‌که برای همه‌ی این دغدغه‌ها و ابهام‌ها، راهکار وجود دارد.

حجت‌الاسلام ربانی با اشاره به اخذ استعلام‌های اولیه محیط زیست گفت: سه هکتار زمین برای ساخت هتل، در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته و مابقی بام کرمان شامل پنج هکتار، آزاد است و مردم می‌‌توانند ضمن استفاده از تله‌کابین، از فضای سبز بهره ببرند.

وی با بیان این که شورا و شهرداری کرمان اجازه نخواهند داد این فضای زیبا و طبیعی، از دسترس مردم خارج شود افزود: پروژه بام کرمان برای رفاه و آسایش مردم کرمان و به‌ویژه جوانانی است که به فضای زیبای تفریحی و گردشگری نیاز دارند.

 

انتهای پیام/س

برچسب ها: بصری ، گردشگری ، بام کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.