مشهد؛

کشف بیش از 100 کیلو گرم تریاک در خراسان رضوی

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی از کشف 108 کیلو گرم تریاک در شهرستان های بردسکن و شاهرود خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار امیری مقدم گفت: با کسب خبری مبنی ‌بر قاچاق مواد مخدر از جنوب کشور به سمت مشهد از مسیر شهرستان بردسکن ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات متوجه شدند فرد قاچاقچی با یک کامیونت در پوشش بار خیار قصد انتقال محموله را به مشهد دارد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: با کنترل محورهای مواصلاتی به مشهد خودرو شناسایی و در بازرسی از این کامیون ١٠۵کیلو تریاک که به ‌طرز ماهرانه‌ای در بار خیار جاسازی شده بود کشف شد.

سردار امیری مقدم افزود: همچنین مأموران ایست و بازرسی شهید نوری شاهرود با دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر 3 کیلو تریاک را از معده دو زن مسافر اتوبوس کشف کردند.

وی گفت: یک کیلو و 190 گرم مواد مخدر از کیف‌دستی زن مسافر که در زیر صندلی مخفی کرده بود کشف و در بررسی لیست مسافران اتوبوس مشخص شد دو مرد و یک زن دیگر نیز همسفر این زن هستند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی افزود: در ادامه بازرسی 440 گرم تریاک دیگر نیز از وسائل یکی دیگر از متهمان کشف شد و دو متهم زن برای بررسی بیشتر به بیمارستان منتقل وپس از انجام اقدامات تخصصی و بهداشتی یک کیلو و 250 گرم از معده یکی از متهمان و 40 گرم از معده متهم دیگر کشف شد.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.