طلایی: بیمارستان سوختگی که وعده دادم در غرب تهران در حال ساخت است

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: آن بیمارستانی که بنده وعده ساخت آن را داده بودم در حال حاضر در نبش بزرگراه همت، رود دره کن در حال احداث است.

طلایی: یمارستانی که وعده داده بودم در غرب تهران در حال ساخت است/در مراسم کلنگ زنی ساخت بیمارستان میهمان وزیر بودممرتضی طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره حواشی پیش آمده در مراسم کلنگ زنی ساخت بیمارستان سوانح سوختگی در خیابان یوسفیان شهید مطهری، اظهار داشت: در حاشیه این مراسم 12 نفر از ساکنان محل نسبت به احداث این بیمارستان معترض بودند و تأکید داشتند که کاربری این زمین فضای سبز است نه بیمارستان و مرکز درمانی.

وی با بیان اینکه قطعاً ساخت بیمارستان در این محل با رضایت ساکنان محله خواهد بود، تصریح کرد: پیرو دستور وزیر بهداشت بزودی جلسه ای با 3 تن از نمایندگان محل، سازمان اوقاف، شهرداری منطقه7 و دانشگاه علوم پزشکی برگزار و موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم.

 طلایی تاکید کرد: چنانچه ساخت این بیمارستان به لحاظ قانونی دارای مشکل باشد، بیمارستانی در این محل احداث نمی شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران  گفت: از جمله ضعف های اجرای این طرح نداشتن پیوست اجتماعی بود به این معنا که ساکنان محل نمی دانستند ساخت این بیمارستان برای آنها مشکلی ایجاد نمی کند و همچنین اینکه از کارکرد اصلی آن بی اطلاع بودند.

طلایی با تاکید براینکه احداث این بیمارستان هیچگونه ارتباطی با بنده ندارد، افزود: این زمین موقوفه بیمارستان بود که یک سال قبل دانشگاه شهید بهشتی اقدام به درخواست صدور مجوز کرد و فرآیند قانونی آن در کمیسیون ماده5 طی شده و بعد از گذشت یک سال مجوز ساخت و ساز گرفته است.

نایب رئیس شورای شهر تهران در پایان گفت: اگر چه بنده برای احداث بیمارستان سوانح سوختگی هر چه در توانم باشد حتما انجام خواهم داد ولی باید تاکید کنم آن بیمارستانی که بنده وعده ساخت آن را داده بودم در حال حاضر در نبش بزرگراه همت، رود دره کن در حال احداث است و این زمین موقوفه بیمارستان به بنده ارتباطی ندارد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۱ تير ۱۳۹۶
قطعا ساخت این بیمارستان با رضایت ما ساکنین این منطقه نبوده و تمام ساکنین معترض بودند نه 12 نفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۰ دی ۱۳۹۴
من سربازي خدمت ايشون بودم. ايشون فرد فوق العاده اي از نظر شخصيت، جذبه، اخلاق و نماز اول وقت بودند. بسياري از روزها تا ساعت 3 صبح سركار بودند و مجددا 5/5 صبح داخل دفتر حاضر مي شدند. خدا بهشون توفيق روز افزون عطا كنه.
آخرین اخبار