نمایش «حرف بزن مده‌آ» حاصل تلافی نگاه دو کارگردان از جهان غرب و شرق است.

امید نمازی بازیگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش «حرف بزن مده‌آ» گفت: متن نمایشی «مده‌آ» به خوبی دراماتورژی شده و فقط یک تئاتر‌ روایی نیست و مسائل زنان جامعه امروز را با قاب‌های زیبا به مخاطب نمایش می‌دهد. یکی از جذابیت‌های نمایش «حرف بزن مده‌آ» تلاقی نگاه دو کارگردان از جهان غرب و شرق است. به نحوی که تماشاگر ایرانی و ایتالیایی به سبب بیان ساده آن، به راحتی با اثر و نمادها و نشانه‌هایی که در هر قاب جای گرفته ارتباط برقرار می‌کند.

وی ادامه داد: نمایش «حرف بزن مده‌آ» دومین تجربه‌ای است که در آن با گروهی غیرایرانی همکاری می‌کنم. اولین بار نمایشی را با گروهی کره‌ای به روی صحنه بردیم که برخلاف این اثر، برای برقراری ارتباط با کارگردان موانعی را بر سر راه داشتیم.

نمازی بیان کرد: نزدیک به 90 روز است که برای ایفای نقشم هر روز تمرین می‌کنم تا بتوانیم ده دقیقه از دیالوگ‌هایم را در حالی که از سقف آویزان شده‌ام، بیان کنم. کار بسیار دشواری است؛ اما آن را با وجود تمام آسیب‌هایی که برایم به همراه دارد، دوست دارم. چرا که به نظرم عده‌‌ کمی از بازیگران جسارت و تحمل لازم برای ایفای اینگونه نقش‌ها را دارند.



انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار