اصفهان؛

اصفهان فرصتی جهانی و جهانی از فرصت ها

همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان دقایقی پیش کرد. با حضور اکبر ترکان،مشاورعالی ریاست جمهوری شروع شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان دقایقی پیش با حضور اکبر ترکان،مشاورعالی ریاست جمهوری، استانداراصفهان، شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان وتعدادی ازمدیران شهری در کنار سرمایه گذاران و شرکت کنندگان خارجی شروع شد.

مهمترین هدف برگزاری این همایش تقویت سرمایه گذاری در 4 حوزه گردشگری،مجموعه های چند جانبه، حمل و نقل و انرژی های نو و فناوری اطلاعات وصنایع دانش بنیان است که با توجه به آن نشست تخصصی برگزار می شود.

از طرفي جذب سرمایه گذار خارجی همواره به عنوان عاملی برجسته برای تداوم رشداقتصادی به حساب می آید که با توجه به این موضوع شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری این همایش کرده تا بتواند از این طریق در ایجاد زیرساخت های مناسب در زمینه گردشگری و مسائل دانش بنیان که از اولویت های توسعه اصفهان بوده، سرمایه گذار مناسب جذب کند.

جذب سرمایه گذار خارجی در زمینه های مختلف یکی از وعده های تیم مدیریت شهری اصفهان بوده و از همین رو این همایش را به نوعی می توان آغاز راه جذب سرمایه گذار خارجی عنوان کرد.
همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق 23 و 24 دی ماه با حضورتعداد بسیاری از سرمایه گذاران و شرکت کنندگان خارجی در هتل عباسی اصفهان در حال برگزاری است.

شایان ذکر است، 4 نشست تخصصی در زمینه گردشگری، مجموعه های چند جانبه، حمل و نقل و انرژی های نو و فناوری اطلاعات و صنایع دانش بنیان بعد از ظهرامروز و فردا برگزار می شود. 

انتهای پیام/ ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.