اصفهان؛

برای ورود سرمایه گذاران ترکیه به شهر اصفهان فرش قرمز می گسترانیم.

شهردار اصفهان گفت: ما حضور سرمایه گذاران ترکیه را گرامی میداریم و برای ورودشان به شهر اصفهان فرش قرمز می گسترانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مهدی جمالی نژاد در حاشیه همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در شهر خلاق در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری آناتولی ترکیه مبنی بر اینکه سهم و همکاری کشور ترکیه در زمینه سرمایه گذاری به چه صورت است، اظهار کرد: اکنون ما در آغاز یک مسیر قرار گرفته ایم و در اين مسير از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: شهر اصفهان به دنبال تحقق دیپلماسی فعال شهری بوده وآن را سرلوحه اقداماتش قرار داده است، این دیپلماسی در زمینه های گوناگونی همچون ورزش، فرهنگ، اقتصاد و گردشگری گسترده است.

شهردار اصفهان خاطر نشان کرد: یکی از اهداف ما در این زمینه به طور قطع دعوت از کشورهای همسایه به ویژه کشورهایی است که مشترکات فرهنگی بسیار زیادی با ایران و اصفهان دارند.

وی ادامه داد: در بحث سرمایه گذاری ما تجربه های مشترک خوبی در ترکیه و اصفهان داشتیم که از جمله آنها می توان به برقراری خط هوایی ترکیش ایرلاین، ساخت باغ خزندگان و آکواریوم بزرگ در اصفهان اشاره کرد.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه در گذشته مبحثی تحت عنوان برقراری روابط خواهر خواندگی اصفهان و استانبول مطرح شده بود، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش میان دو شهر و دوکشور این مهم تحقق یابد.

وی ادامه داد: بحث سرمایه گذاری باید دوطرفه باشد و هر دو کشور از آن منتفع شوند.

شهردار اصفهان به این شبکه تلویزیونی ترک زبان گفت: ما حضور سرمایه گذاران ترکیه را گرامی میداریم و برای ورودشان به شهر اصفهان فرش قرمز می گسترانیم.  

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.