همدان؛

حضور حماسي مردم در حفظ تماميت ارضي کشور موثر است

فرماندار بهار گفت: حضور حماسي و مشارکت حداکثري مردم در انتخابات مهمترين مساله در اين برهه از زمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  همدان؛ محسن مرادی پناه در کميته برنامه ريزي  شهرستان بهار گفت: حضور مردم براي حفظ تماميت ارضي کشور و بازخورد در محافل بين المللي بسيار مهم است و مخالفت هاي گوناگون دشمنان را در نطفه خفه مي کند.


 وی با اشاره به بيانات رهبر انقلاب در خصوص حضور گسترده مردم اظهار داشت: با توجه به تحولات اخير منطقه و بحث تورم و  رکود اقتصادي که ناشي از تحريم هاي وحشيانه غرب در ارتباط با بحث هسته اي به ما تحميل شد، حضور گسترده مردم در انتخابات نشانگر پايداري و حمايت مردم از نظام جمهوري اسلامي است.

مرادی پناه ادامه داد: هر کس دل در گرو نظام دارد فارغ از هرگونه جناح و حزب بايد در اين انتخابات حضور داشته باشد و اين حضور به معناي حفظ تماميت ارضي و اقتدار جمهوري اسلامي است و اين انتخابات در حوزه هاي سياسي و اجتماعي آينده کشور را ترسيم خواهد کرد.

وي افزود: مجريان انتخابات بايد به عنوان امانت دار و بي طرفانه و فارغ از گرايش هاي سياسي، نسبت اجراي قانونمند انتخابات اهتمام ورزند.

 وي ادامه داد: بستر و زمينه اجراي انتخابات باشکوه و ضابطه مند در شهرستان آماده شده است و مراحل بر اساس جدول زمانبندي انتخابات پيش مي رود.

 وي از دستگاههاي اجرايي شهرستان خواست در راستاي در اختيار قرار دادن امکانات خود براي برگزاري انتخابات با فرمانداري همکاري نمايند.

مرادی پناه  خطاب به مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان گفت: هر يک از ما داراي سليقه انتخاباتي هستيم  اما اگر مديري بخواهد کار انتخاباتي بکند بايد خارج از ساعات اداري باشد، مديران به عنوان نفر اول هر دستگاه بايد مراقب سکنات و رفتارشان باشند تا مبادا از رفتار ما اين تعبير منعکس شود که مديري طرفدار کانديدايي است.

وي با اشاره به  مديران گفت: در بعضي شهرستان ها برخي مديران به همين دليل جابه جا شده اند و اين آخرين تذکر اجرايي است که مديران نبايد رفتاري داشته باشند که به عنوان طرفداري از کانديدايي قلمداد شود.

فرماندار بهار  تصريح کرد: کنگره آمريکا مباحث جديد تحريم ها را مطرح کردند  که اين مساله عدم اعتماد ما را تشديد مي کند و رهبر بصير ما اين مهم را پيش بيني کرده و از عدم اعتماد به غرب سخن گفته بودند.

 مرادي پناه با اشاره به برنامه هاي دهه فجر امسال گفت: با توجه به نزديکي زمان انتخابات و دهه فجر بايد اين زمان مديريت شود و برنامه ها در مسير خود قرار گيرد تا کلنگ زني ها و افتتاح ها تحت الشعاع آن قرار نگيرد و شائبه اي در مورد آن به وجود نيايد.

 وي اذعان داشت: پروژه هايي با پيشرفت فيزيکي 100% افتتاح خواهند شد و اين پروژه ها هرچه سريعتر توسط ادارات به فرمانداري معرفي شوند تا برنامه ريزي هاي مرتبط صورت گيرد.

مرادي پناه اعلام کرد: واحد چيني آلات بهداشتي، تعاوني پوشش برتر، سردخانه تعاون روستايي بهار، دو سردخانه بالاي صفر، واحد بسته بندي ميوه و سبزيجات و افتتاح سامانه توزين در حال حرکت از پروژه هاي شاخصي است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وي ادامه داد: عمليات اجرايي سالن چند منظوره مهاجران و پروژه خيري آموزش و پرورش و احداث ايستگاه اقليم شناسي خودکار (اداره هواشناسي) و درمانگاه تامين اجتماعي بهار در دهه فجر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.