همدان؛

4 برابر شدن اعتبارات شرکت آب و فاضلاب روستایی

مدیرعامل سابق آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: با حمایت های دولت و تلاش مسئولان استان اعتبارات شرکت آب و فاضلاب استان همدان چهار برابر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ حبیب مومیوند در مراسم تودیع خود گفت: اعتبارات شرکت آب و فاضلاب روستایی از هشت میلیاردو 500 میلیون تومان در سال به 36 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در سال 92 جذب اعتبارات برای شرکت آب و فاضلاب روستایی استان 4 میلیاردو 800 میلیون تومان و در سال 93 به 19 میلیارد تومان رسیده است، افزود: ما در استان همدان 152 هزار مشترک آب و فاضلاب روستایی داریم که بیشترین پوشش جمعیت روستایی این شرکت مربوط به شهرستان ملایر است.

مومیوند بر کیفیت بخشیدن بر خدمات روستاییان در شرکت آب و فاضلاب اشاره و خاطرنشان کرد: در سال 92 با توجه به خشکسالی ها ما به 200 روستای استان با تانکر آبرسانی می کردیم که در سال 93 به 60 روستا رسید.

کاهش 4 درصدی بهره مندی روستاییان استان همدان از خدمات شرکت آیب و فاضلاب روستایی
مدیرعامل جدید آب و فاضلاب روستایی استان هم گفت: به دلیل خشکسالی ها و بحران کم آبی در چند سال گذشته شاخص بهره مندی روستاییان از آب آشامیدنی این شرکت از 72 درصد به 68 درصد کاهش یافته است.

هاشمی از حفر سالانه 40 حلقه چاه برای تامین آب روستاییان خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه تمام چاه هایی که در دو سال اخیر برای تامین آب روستاها حفر شده، جایگزین چاههای تامین آب خشک شده شرکت شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح مجتمع های آبرسانی در استان، تامین آب 25 درصد از روستاهای استان را رفع می کند، افزود: ما با اجرای 19 مجتمع آبرسانی روستایی، 10 میلیارد تومان اعتبارات وزارت نیرو، رفع نشتی 3 هزار انشعاب آب روستایی، تعمیر بیش از 22 هزار کنتور خراب آب در روستاها و تعیین وضعیت انشعابات غیرمجاز می توانیم مشکلات آب آشامیدنی روستاییان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.