وضعیت اکران فیلم‌ها نامناسب است/ «خنده‌های آتوسا»، فیلمی برای مخاطب

چهل درصد مشکلات سینما به وضعیت برنامه اکران فیلم‌ها مربوط می‌شود.

علیرضا فرید کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت اکران فیلم‌ها در سینماها گفت: متاسفانه برنامه فیلم‌ها برای اکران در سالن‌های سینما با فشردگی و شرایط نامناسب مواجه است و همین موضوع اکران فیلم «خنده‌های آتوسا» را به تاخیر انداخته است.

وی افزود: اگر 60 درصد مشکلات سینمای ما مربوط به فیلمنامه و کارگردان و بازیگر و تولید فیلم باشد، چهل درصد آن مشکلات به اکران فیلم‌ها و جدول نمایش آثار سینمایی در سینماها مربوط می‌شود.

فرید در ادامه اظهار داشت: وضعیت پخش و اکران فیلم‌ها وضعیت مناسبی ندارد. مشکلات حوزه تولید آثار را انکار نمی‌کنیم؛ اما این موضوع نیز موجب سوختن فیلم‌ها می‌شود. برای «خنده‌های آتوسا» منتظر شرایط مطلوبیم.

این کارگردان در خصوص اکران فیلم «خنده‌های آتوسا» که چند وقتی است در نمایش آن تاخیر افتاده است، گفت: از زمان اکران این فیلم زمان زیادی گذشته است. این فیلم برای مخاطب ساخته شده و انتظار زیادی برای فروش و استقبال از آن می‌رود. به همین دلیل باید فضا و شرایط مطلوبی برای اکران آن فراهم شود. این اتفاقات خوب در حال رخ دادن است و در آینده نزدیک این فیلم در شرایط خوب بر پرده سینما نمایش داده می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر دو فیلم زودتر از ما قرارداد اکران فیلم را به ثبت رسانده‌اند. زمان دقیقی را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم؛ اما پس از برگزاری جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

گفتنی است؛ «خنده‌های‌ آتوسا» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا فرید و با بازی محمدرضا فروتن، باران کوثری، امیر جدیدی، بهار نوحیان و یک بازیگر خارجی به نام استوارت دینسون در یک قطار ساخته شده است.



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار