ورمزیار: گام اول را محکم برداشتیم/ قطر، ژاپن و عربستان مهمترین رقبای ما هستند

ملی پوش سابق فوتبال ایران، از عملکرد تیم امید در بازی مقابل سوریه ابراز رضایت کرد.

ورمزیار: گام اول را محکم برداشتیمصادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی امید در نخستین بازی از رقابت های مقدماتی المپیک اظهار داشت: خوشبختانه تیم امید ایران شروع خوبی در این مسابقات داشت و با برد دیروز بازیکنان از نظر روحی در سطح بالایی قرار گرفتند، نیاز به توضیح ندارد که بازی نخست در چنین تورنمنت‌هایی بسیار حساس و پراسترس است اما بچه های ما با قدرت موفق شدند گام اول را محکم بردارند.
 
دیروز شاهد بازی خوبی از سوی بازیکنان تیم امید بودیم و ایرادهای اندکی هم که وجود داشت کادر فنی آن را برطرف می کند، در طول بازی دیدیم که با گذشت زمان، عملکرد بازیکنان ما بهتر می شد و در نهایت گل ارسلان مطهری خیال بچه ها را راحت کرد.
 
وی در خصوص نقاط قوت و ضعف کلی تیم امید در بازی دیروز گفت: خط حمله تیم ما بسیار خوب و زهردار است و ما پس از گل اول هم در ضد حملات خیلی خوب کار کردیم اما تنها نکته نگران کننده در ترکیب ایران، غیبت یک هافبک طراح است ما به چنین بازیکنی نیاز داریم تا بتواند حملات مختلف را از عمق و کناره‌ها طرح ریزی کند.
 
ورمزیار در مورد 2 بازی باقیمانده ایران در مرحله گروهی این رقابت ها افزود: هر چه از این تورنمنت بگذرد، کار همه تیم ها سخت تر می شود از طرفی هماهنگی بازیکنان بالاتر می شود و از طرف دیگر بقیه تیم‌ها هم خودشان را پیدا کرده و جای می افتند در کل ما باید به همه تیم ها با دید احترام نگاه کنیم و با قدرت و استحکام در مقابل همه حریفان به میدان برویم.

درباره تیم‌های همگروه کشورمان باید بگویم که قطر از بازیکنان خارجی بهره می برد که در تیم‌های باشگاهی هم کنار هم بازی می کنند این موضوع باعث بالا رفتن هماهنگی در این تیم می شود که طبیعتا کار ما را بیش از پیش سخت می کند.
 
علاوه بر این، وقتی ما در قطر بازی می کنیم یعنی باید آماده هر جنگی در مقابل این تیم باشیم البته از تیم چین هم نمی‌توان ساده گذشت آنها هم در مقابل قطر بازی خوبی انجام دادند و به گل اول رسیدند اما در ادامه اسیر ضد حملات حریف خود شدند.
 
بازیکن سابق تیم ملی، درباره مهمترین حریفان تیم ملی کشورمان در راه رسیدن به المپیک 2016 تصریح کرد: هنوز چیزی از مسابقات نگذشته و باید بازی همه تیم ها را ببینیم، در این بازی ها شاهد تلاش همه جانبه کل تیم ها برای المپیکی شدن خواهیم بود، حتی سوریه هم اگر هافبک تاثیر گذار خود را در بازی‌های تدارکاتی از دست نداده بود، عملکرد بهتری در مقابل ما به نمایش گذاشت. اما در مجموع باید گفت قطر، ژاپن و عربستان مهمترین و خطرناک ترین حریفان ما در این تورنمنت هستند.
 
وی در خصوص احتمال لژیونر شدن جوان‌های خوب کشورمان خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز، باید واقع بین باشیم، این بازیکنان همگی جوان هستند و جای رشد زیادی دارند، در همه جای دنیا هم توجه مربیان به همین بازیکنان جوان است و همیشه باشگاه ها به دنبال بازیکنی هستند که چندین سال در فرم مناسب بازی کند، در این رقابت ها هم قطعا باشگاه های آسیایی بازیکنان تیم‌های مختلف را زیر نظر دارند و احتمال ترانسفر شدن بچه‌های تیم ما وجود دارد، اما باید تمام تمرکز بازیکنان ما روی رسیدن به المپیک باشد چرا که در مسابقات المپیک ریو قطعا عملکرد بازیکنان توسط همه باشگاه‌ها  مربیان دیده خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: ورمزیار ، سوریه ، تیم امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار