اصفهان؛

تاکسی های فرسوده باید از شبکه حمل و نقل خارج شوند

استاندار اصفهان گفت: باید با ارائه راهکارهای تشویقی و تسهیلات برای خارج کردن تاکسی های فرسوده از شبکه حمل و نقل اقدام کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول زرگرپور در شورای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اصفهان اظهار کرد: راهکارهای تشویقی و طرح های پیشنهادی در این زمینه باید در هیات مدیره شورای تاکسیرانی بررسی شود و به اجرا درآید.

استاندار اصفهان: درباره نوسازی خودروهای مستقر در ترمینال های ورودی و خروجی شهر بخصوص خودروهای مستقر در فرودگاه نیز گفت: تاکسی های فرودگاه باید نوسازی و برای این امر نیز باید راهکار پیشنهادی ارائه شود.

استاندار اصفهان با اشاره به لزوم تناسب سازی نیاز و منابع اظهار داشت: تعادل سازی عرضه و تقاضا باید بر اساس طرحی آماده و در هیات مدیره شورای تاکسیرانی، نیازمندی های این طرح از جمله تسهیلات و طرح ها بررسی شود.

زرگرپور با تاکید براینکه این دو طرح باید در یک ماه آینده به اجرا درآید، افزود: اگر تصمیم هیات مدیره برای اجرای این دو پروژه کافی بود که اجرا خواهد شد در غیر این صورت باید برای تصمیم گیری به شورای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اصفهان ارجاع داده شود.

وی تاکید کرد: باید مدیران ذیربط با هماهنگی، همفکری و توجیه تاکسیرانان در یک فاصله زمانی مشخص اقدام به نصب سامانه هوشمند در همه تاکسی های شهر اصفهان کنند.

در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد و پیگیری مصوبات شورای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان در تابستان 94، برنامه ها و اقدامات این سازمان در سال 95 مطرح شد و بودجه پیشنهادی سال مالی 95 به تصویب رسید.

بر اساس آمار، هم اکنون 9 هزار دستگاه تاکسی در شهر اصفهان تردد می کنند که از این تعداد هفت هزار و 300 دستگاه اقدام به نصب سامانه هوشمند کرده اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.