محمودرضا قدیریان:

نمره 75 را به «خانه شما» می‌دهم

محمود رضا قدیریان مجری رادیو و تلویزیون از اجرای خود در «خانه شما» گفت.

محمود رضا قدیریان مجری رادیو و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «خانه شما» اظهار داشت: «خانه شما» یک برنامه خانوادگی- اجتماعی با بخش‌های مختلف است که در آن مباحث فرهنگی، اقتصادی، خانوادگی و .... مطرح می‌شود و در هر برنامه پیرامون موضوعی خاص با میهمانان گفتگو می‌شود.
 
وی در مورد اجرای خود در «خانه شما» عنوان کرد: به نظر من در برنامه سازی نوین فرقی نمی‌کند که در چه شبکه‌ای اجرا می‌کنی، اگر برنامه خوب باشد مخاطب خود را پیدا می‌کند ما اگر خوراکی را که بیننده می‌خواهد به او بدهیم بدون شک می‌پذیرد.
 
مجری برنامه «ساعت 25» در خصوص بازخورد مردم نسبت به برنامه «خانه شما» عنوان کرد: علاوه بر سامانه پیامکی برنامه مردم از طریق صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام که به نام خود بنده است با من در ارتباط هستند و نظرات خود را بیان می‌کنند. من به این برنامه نمره 75 را از 100 می‌دهم که البته قابل قبول است اما دلیل نمی‌شود که تلاش نکنیم. من همیشه مایلم مخاطب به بنده و برنامه‌هایم نهایت نمره قبولی را بدهد، در ضمن مردم دوست دارند در این گونه برنامه ها فقط شنونده باشند در حالی که کاملا باید بالعکس باشد و در خصوص مسائل مختلف خانوادگی و مهارت‌های زندگی گوینده باشند و با رسانه تعامل داشته باشند.
 
وی در پایان مطرح کرد: متاسفانه این روزها خوش قلبی و مهربانی خیلی کم شده و برای اصلاح این موضوع هر کسی باید از خودش شروع کند نمی‌خواهم مثل یک ایده آلیست حرف‌های قشنگ بزنم، هر آنچه را که از مطالعه تجربیات زندگی و اساتیدم آموختم در برنامه‌هایم در قالب گپ و گفت عنوان می‌کنم این را بدانیم که راز ماندگاری هر کسی در زندگی، شغل، هنر و .... صداقت است ما باید صداقت را بیاموزیم و خانواده‌ها این مهارت‌های زندگی را به فرزندانشان انشال آموزش دهند. از تمامی همکاران و دوستانم که در تهیه برنامه «خانه شما» سهمی داشتند و حامیان عزیزم سپاسگزارم.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار