بسته اینستاگردی(143)؛

آلبوم جدید بازیگر خانم/آموزش لبخند در 3 شماره/ سپاسگزاری محمدرضا گلزار/ خبر خوش علیرضا دبیر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

اینستاگرام

محمود واعظی وزیر ارتباطات با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: " یکی از اهداف ما در جهت رونق اقتصادی و بهره گیری از تخصص های علمی و فنی، حمایت و فعال سازی بخش خصوصی دانشگاهی و دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است. در این راستا؛ ارزیابی بیش از هفتاد شرکت دانش بنیان و چندین شرکت در حوزه خدمات نرم افزاری دریافت تسهیلات وجوه اداره شده با حضور پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کارگزاری ارزیابی شرکتهای دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شد. کارگروه های فنی و ارزیابی بیش از یکصد و سی پرونده شرکت خصوصی متقاضی تسهیلات وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این پژوهشگاه تشکیل شد. برون سپاری پروژه های تحقیقاتی پژوهشگاه ارتباطات به شرکتهای فعال در بخش خصوصی دانشگاهی و دانش بنیان، تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه در زمینه های توسعه سیستم عامل بومی، مرکز عملیات امنیت بومی و اینترنت اشیاء و بروزرسانی و توسعه چندین آزمایشگاه تایید نمونه و تخصصی فاوا در دانشگاهها و راه اندازی و توسعه هشت آزمایشگاه آپا در دانشگاههای برتر کشور از دیگر فعالیت های پژوهشگاه ارتباطات در این روزها می باشد."

اینستاگرام

صفحه اینستاگرام طرفداران سردار سلیمانی عکسی از این سردار را در منزل شهید مدافع حرم منتشر کرد.
 درباره این عکس نوشته شده است: " در محضر پدر شهید مدافع حرم رضا کارگربرزی."
اینستاگرام

عزت الله ضرغامی از مسئولان فعال در صفحه اجتماعی اینستاگرام است.

وی در جدیدترین پست خود نوشت:

" شرف!

این پست مکمل پست قبلی است. عبادت خالصانه ی این پیرمرد را جز خدا کسی نمی بیند. معارف دینی ما مشحون از مفاهیمی است که کار را عبادت می داند. در روایت است که "الکاد علی عیاله کالمجاهد فی سبیل الله" اصول کافی ج 5 .

کسی که برای تامین روزی به مشقت می افتد همانند مجاهد در راه خداست ..

***پی نوشت***

ولید ملی ، مولفه ی اصلی اقتصاد مقاومتی است . آحاد مردم به نسبت توانمندی هایی که دارند می توانند مولد باشند . شناسائی ظرفیت های ملی و هدایت آن به سمت تولید و از همه مهمتر انگیزه بخشی به آنان و رفع موانع موجود مهمترین کار دولت هاست."

اینستاگرام

علیرضا دبیر هم از مسئولانی است که  برای اطلاع عموم از روند کار شورای شهر، پست هایی در اینستاگرام منتشر می کند.

وی در جدیدترین پست خود، خبری خوش به طرفداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس داد و نوشت: "دوستان سلام و ادب، ممنون برای حساسیتی که نسبت به تیم مورد علاقه تون دارید و خدا رو شکر که فوتبال هنوز علیرغم ورزشگاه های خالی، هوادارهایی داره که برای زنده نگه داشتنش اینقدر پای کار و حساس هستند. به هرحال بعد از سالها پيگيري، باحمايت اعضاي محترم شوراي شهر، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صاحب ورزشگاه اختصاصي مي شوند این مهمترین اتفاق ممکن برای شما به عنوان مالکین واقعی این دو تیم هست.

از این به بعد دیگه فقط جزئیاتی مثل اینکه کدوم ورزشگاه به کدوم تیم واگذار بشه باقی می مونه که تصمیم گیری درباره اون، طبق قانون جزو مسئولیت ها و اختیارات شهردار تهران هست. اميدوارم تصميمي عاقلانه و منصفانه با حضور مديران عامل هر دو باشگاه توسط شهرداری اتخاذ بشه.

به امید روزی که هر دو ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی جای سوزن انداختن نداشته باشند."
اینستاگرام

صفحه اینستاگرام منتسب به آیت الله هاشمی با انتشار عکسی قدیمی از صدام درباره برنامه وی برای ترور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نوشت.

در این صفحه نوشته شده است:

" تلاش صدام برای ترور آیت الله هاشمی.

دکتر غلامعلی رجایی پژوهشگر تاریخ دفاع مقدس دراین باره نوشت: اخیرا از جمله اسنادی که پس از سقوط رژیم بعث به‌دست آمده و در اختیار فرماندهان ارشد نظامی کشور قرار دارد، سندی وجود دارد که بیانگر این است که بعثی‌های عراق پس از ترور عدی، فرزند صدام در بغداد، قصد داشتند در اقدامی تلافی‌جویانه، آیت الله هاشمی را در جایگاه فرماندهی جنگ ترور کنند، اما به دلیل حفاظت بالای ایشان این امر ممکن نشد."

اینستاگرام

ستاره اسکندری با انتشار عکسی نوستالژیک نوشت: "رمئو و ژوليت ... اجرا شده در تالار وحدت سال٧٩... زمان چقدر تند مى دود."

اینستاگرام

محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی که این روزها در حال بازی در فیلم سلام بمبئی است با انتشار پست سپاسگزاری از خدا در اینستاگرام خود نوشت: "هرکس یک پست سپاس بگذارد. ."

اینستاگرام

اشکان خطیبی خواننده و بازیگر جوان هم با انتشار پستی در اینستاگرام خود، خنده را در 3 شماره به مردم آموزش داد.

وی نوشت:

"آموزش خنده در ٣ شماره! امروز قراره شماره ١ باشيد يا ٢ يا ٣؟

براتون يه موزيك سرخوش پست كردم تو كانال تلگرام .بريد گوش بديد شايد تصميم تون عوض شد...

توضيح عكس:انگار گريم دارم ولى ...ندارم! تازه از خواب بيدار شدم.ما اينجور آدمايى هستيم."

اینستاگرام

نسرین مقانلو هم عکسی از کار جدید خود منتشر کرد و نوشت: "کار دکلمه آلبوم جدید (ساعت شنی) آغاز شد."

اینستاگرام

محسن کیایی هم نمایی از فیلم سینمایی جدید خود در کنار بهرام رادان و پژمان بازغی را منتشر کرد.

اینستاگرام


پوریا پورسرخ هم عکسی از دو طرفدار کوچک خود در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: "امشب تو رستوران اين دوتا دختر كوچولوي زيبا اومدن با من عكس بگيرن كه ديدم ژست اين كوچولوها از دست دادني نيست...با گوشي خودم منم باهاشون عكس گرفتم تا پز بدم ."

اینستاگرام

علی دایی عکسی در کنار دخترش را به اشتراک گذاشت و نوشت: "مشهد،حرم امام رضا"

اینستاگرام

آرش برهانی نیز بعد از انتشار سلفی جدیدی از خود، با مردم درد و دل کرد و نوشت: " برایم مهم نیست از بیرون چگونه به نظر می آیم... کسانی که درونم را می بینند برایم کافیند... برای آن هایی که از روی ظاهرم قضاوت میکنند حرفی ندارم... با خود می گویم بگذار همان بیرون بمانند..."

اینستاگرام

محسن مسلمان هم عکسی با هم تیمی هایش در پرسپولیس را منتشر کرد که حتی قاب های گوشی هاشون هم با شماره پیراهنشان یکسان است.

وی نوشت: "صبح همه بخير ميريم براي يه تمرين خوب."

اینستاگرام
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
سلام ودرود خدا بر سردار سلیمانی و همرزمانش .
دعای خیر مردم ایران بدرقه راهتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ما به وجودشما وهمرزمانتان میبالیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۴ دی ۱۳۹۴
آقای محسن رضایی اینهایی که خون شمارا مباح دانستن بزودی خونشان خواهد ریخت.
حسین سیستانی فدایی اسلام و فدایی شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۴ دی ۱۳۹۴
سلام ودرودخداوند برسرداران رشید اسلام قاسم سلیمانی ومحسن رضایی همه آزادبخواهان عالم بهشما افتخار می کنند من بعنوان یک بختیاری ایرانی به یاوه گویان مزدور وسگ صفت عربستانی می گویم شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید ودنیا بدانندکه نباید ایرانی را تهدید کرد
آخرین اخبار