اصفهان؛

انتخاب اعضای هیات های بازرسی انتخابات در شهرستان های استان اصفهان

اعضای هیات های بازرسی انتخابات اسفند امسال در شهرستان های استان اصفهان انتخاب شدند.

به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس ستاد انتخابات استان اصفهان در چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان گفت : بر اساس تصمیم ستاد انتخابات استان در هر شهرستان سه سربازرس برای نظارت بر حسن اجرای انتخابات و پیشگیری از تخلف احتمالی انتخاب شدند.

سید رضا عقدایی با بیان اینکه برای شهرهای پرجمعیت مانند کلانشهر اصفهان به ازای هر 20 شعبه یک بازرس انتخاب می شود، افزود: علاوه براین، بازرسانی نیز از سوی وزارت کشور در روز انتخابات به شعب مختلف مراجعه می کنند.

وی گفت: کار رسیدگی به شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده و اظهارنظر در باره صلاحیت همه داوطلبان پس از کسب نظر هیات مرکزی نظارت از روز بیستم دی ماه آغاز شده و تا بیست و ششم دی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نتایج رسیدگی به شکایات داوطلبان از سوی وزارت کشور به فرمانداری ها ابلاغ می شودادامه داد: افراد معترض به نتایج ابلاغ شده از روز بیست و هفتم دی تا 20 روز پس از آن برای اعتراض فرصت دارند..

در این جلسه کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان اصفهان و همچنین فرمانداران شهرضا، نجف آباد و آران و بیدگل از طریق ویدیو کنفرانس گزارشی از روند انتخاباتی ارائه کردند . 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.