کاهش 9درصدی ازدواج و افزایش 33درصدی طلاق در شهر ملارد

عضو شورای اسلامی شهر ملارد گفت: متأسفانه در این شهر بستر فرهنگی مناسبی فراهم نشده و نتیجه چنین نارسایی هایی در کاهش 9 درصدی ازدواج و افزایش 33درصدی طلاق ظهور و بروز پیدا می‌کند.

حاجعلی بحری عضو شورای اسلامی شهر ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ضعف های زیرساختی و نارسایی های فرهنگی و اخلاقی در این منطقه، اظهار کرد: فعالیت صحیح و برنامه ریزی موثر فرهنگی از حلقه‌های مفقوده در شهر ملارد به شمار می‌رود که در طول سالیان اخیر نسبت به آن کم توجهی شده است.

وی افزود: به طور یقین در صورت تدوین و تعریف برنامه‌های فرهنگی کارآمد و اثرگذار در میان مدت و بلند مدت بخش قابل توجهی از نارسایی ها و آسیب های اجتماعی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم مهار می‌شد .

عضو شورای اسلامی شهر ملارد عنوان کرد: کاهش 9درصدی ازدواج و افزایش 33درصدی طلاق در شهر ملارد زنگ خطر و هشداری است که از عدم برنامه ریزی صحیح و اصولی فرهنگی در طول سنوات گذشته حکایت دارد.

بحری گفت: متاسفانه اکثر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در این شهر به نصب بنر و گزارش عملکرد خلاصه می‌شود و برخی از ادارات و دستگاه های فعال در این شهر صرفا به دنبال درج نام خود و یا اداره تحت مدیریتی خویش هستند. 

وی یادآور شد: شرایط کنونی فرهنگی شهر ملارد زیبنده این منطقه نیست و در صورت برنامه ریزی هوشمندانه می توان با بهره گیری از استعدادهای بالاقوه این شهر به توفیقات شایسته تری نائل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار